آشنایی با انواع پارچه های خنک تابستانی برای مانتو

آشنایی با انواع پارچه های خنک تابستانی برای مانتو

آشنایی با انواع پارچه های خنک تابستانی برای مانتو

پارچه تابستانی برای مانتو شامل پارچه های بسیاری می شود. خاصیت این پارچه ها در این است که در روزهای گرم تابستانی حس خنکی و راحتی می بخشد. شما می توانید از انواع پارچه های پنبه ای و ابریشمی به پارچه های نازک دیگری که به شما معرفی خواهیم کرد به عنوان پارچه تابستانی برای مانتو استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین پارچه‌های تابستانه آشنا شوید.

پارچه لینن پرکاربردترین پارچه تابستانی برای مانتو

لینن در رنگ ها و طرح های متنوع می‌تواند یکی از بهترین انتخاب برای دوخت مانتو تابستانی باشد. الیاف پنبه ای این پارچه ضد حساسیت بوده و کاملاً قابل تنفس می باشد. بسیاری از افرادی که دارای پوست حساسی هستند و در فصل تابستان دچار حساسیت می شوند، از پارچه لینن به عنوان یک پارچه تابستانی برای مانتو استفاده می کنند. شما نیز می توانید با دوخت مانتویی از جنس لینن روزهای گرم تابستان را با لذت سپری کنید. فقط تنها مشکل این پارچه نسبت به پارچه های دیگر چروک شدن زود هنگام آن می باشد.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

 شیک ترین مانتو تابستانه با پارچه وال خامه دوزی

پارچه  وال خامه دوزی یکی از پارچه های بسیار پرطرفدار و ترن چند سال اخیر است. شما می توانید با خرید این پارچه شیک ترین مانتو تابستانی را طراحی کنید. این پارچه دارای رنگ بندی های بسیاری است. عموماً از رنگ‌های روشن آن همچون سفید،آبی روشن و رنگ صورتی مانتو تابستانه در بسیاری از مزون های لوکس دوخته می شود. شما نیز می توانید از پارچه وال خامه دوزی برای دوخت مانتو تابستانی استفاده کنید. این پارچه به حالت دست دوز مانند بوده که از همین رو طرفداران بسیاری دارد. به عنوان پارچه ای راحت که حس خنکی در شما ایجاد می‌کند این پارچه کیس مناسبی می باشد.(پارچه عمده)

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

پارچه نخی گزینه‌ای مناسب برای دوخت مانتو تابستانی

به عنوان پارچه تابستانی برای مانتو شما می توانید از بین متنوع ترین طرح های پارچه نخی، طرح مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. این پارچه صدها ده ها طرح دارد و جهت دوخت مانتو مورد بسیار مناسبی می باشد. طرح های شاد و گل گلی این پارچه همیشه پر طرفدار بوده و است. در کشور های اروپایی نیز از آن برای دوخت پیراهن های ساحلی بلند برای سپری کردن تعطیلات استفاده می شود. درصد بالای پنبه موجود در ساختار پارچه نخی سبب شده که شما در آن حس کاملاً راحتی کنید و در نهایت باعث خنکی شما می شود. تنها پارچه آبرفت مقدار کمی از آن است.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

پارچه کرپ حریر سبک ترین مانتو تابستانی

اگر به دنبال پارچه ای سبک هستید که در آن کاملا حس راحتی کنید ما به شما پارچه کرپ حریر را پیشنهاد می کنیم. کرپ حریر به عنوان پارچه تابستانی برای مانتو کیس مناسبی می باشد. این پارچه در عین نازک بودن به هیچ عنوان بدن نما نمی باشد. همچنین حتی خانم های باردار نیز می توانند برای دوران بارداری خود وقتی در فصل تابستان مانتویی آزاد کیمینویی با پارچه کرپ حریر برای خود بدوزند. برای دوخت انواع مانتو های اسپرت و مجلسی به راحتی می توانید از این پارچه  استفاده کنید. مطمئن باشید که استایل شما در فصل تابستان با پارچه کرپ حریر بسیار خاص و و در عین سادگی شیک خواهد شد.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

یاخما جذاب ترین پارچه تابستانی برای مانتو

پارچه یاخما دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ بندی است. شما می‌توانید در استایل خود از این پارچه تنفس پذیر کاملاً خنک و سبک در فصل تابستان استفاده کنید. این پارچه بسیار ظریف بوده و کاملاً لطیف و نرم است. برای دوخت مانتوهای تابستانی به عنوان پارچه تابستانی برای مانتو افراد زیادی اقدام به خرید آن می کنند. مدل های متنوع پارچه یاخما سبب شده که علاقمندان به دنیای فشن و مد همواره پس از آن در استایل تابستانی خود استفاده کنند. در واقع یاخما پارچه ای توری مانند است که دارای طرح های برجسته و ضخیمی می باشد.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

زیباترین مانتوهای تابستانی با ابریشم

شما می توانید از پارچه ابریشم برای دوخت یک مانتو تابستانی مجلسی استفاده کنید. به هر حال در روزهای گرم تابستانی افرادی هستند که برای مراسمات مختلف خود به دنبال دوخت مانتویی مجلسی هستند که در عین سادگی هم راحت و هم درخشنده باشد. از همین رو می‌تواند کیس بسیار مناسبی باشد و باعث درخشندگی شما در مجلس شود. شما می توانید از این پارچه تابستانی برای مانتو روزهای خاص خود استفاده کنید. اما شرط آن این است که درصد ابریشم طبیعی به کار رفته در این پارچه بیشتر از ابریشم مصنوعی باشد. در این صورت است که شما کاملاً راحتی را کاملاً حس خواهید کرد. این پارچه فوق العاده سبک کاملاً شما را در طول مراسم یک شب تابستانی خنک نگه می دارد.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

لی کاغذی مختص جین پسندان در تابستان

علاقه مندان به جین در روزهای گرم تابستانی نیز می توانند استایلی با پارچه لی کاغذی داشته باشند. این مدل از پارچه جین کاملاً سبک بوده و الیافی مشابه به کتان دارد. برای دوخت مانتو اسپرت خود می توانید از این پارچه ساده و در عین حال شیک استفاده کنید. در واقع به نوعی از این پارچه هوا رد و بدل می شود، به همین دلیل است که حس راحتی و خنکی به شما خواهد داد. شما می توانید از بین رنگ بندی متنوع پارچه لی کاغذی رنگ مورد نظر خود را به راحتی بیابید. جین کاغذی جزو پارچه هایی است که در بسیاری از پارچه فروشی ها موجود می باشد و دسترسی به آن بسیار راحت است.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

کرپ کش انتخابی مناسب برای دوخت مانتو تابستانی

اگر به دنبال خاص ترین پارچه تابستانی برای مانتو هستید، پیشنهاد می کنیم که سری به مدل های مختلف کرپ کش بزنید. برای روزهای گرم تابستانی خود که مجبور به داشتن یک استایل راحت و خنک هستید، می توانید اقدام به خرید کرپ کش کنید. در واقع شما می توانید یک مانتو شاد و رنگی با پارچه کرپ کش داشته باشید. ایستایی این پارچه لخت بوده و آبرفتی ندارد. کرپ کش ها در اکثریت فروشگاه‌ها موجود هستند و در طرح و رنگ بندی متنوع عرضه می‌شوند.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

کلام آخر

در حالت کلی سعی کردیم که شما را با پارچه های پر کاربرد و کاملا مناسب برای دوخت مانتو تابستانی آشنا کنیم. اما فراموش نکنید که شما تصمیم گیرنده هستید و انتخاب با شماست. با توجه به مدلی که مد نظرتان است می توانید از پارچه هایی که ذکر نمودیم تهیه کنید. سپس به راحتی اقدام به دوخت مانتو دلخواه خود کنید. مطمئن باشید که پارچه هایی که معرفی نموده ایم، کاملاً تنفس پذیر هستند. درنهایت شما حس خنکی و راحتی خواهید کرد.

توصیه می کنیم از پارچه هایی که در آن ها از الیاف مصنوعی همچون پلی استر استفاده شده برای دوخت البسه تابستانی اجتناب کنید. زیرا پارچه های ساخته شده از الیاف مصنوعی به هیچ عنوان برای دوخت یک مانتو تابستانی مناسب نمی باشد. همچنین بهتر است که از بین پارچه های ذکر شده به عنوان پارچه تابستانی برای مانتو خود از رنگ بندی های روشن انتخاب کنید تا نور را جذب خود نکرده و حس کاملاً خنکی کنید.

پارچه های خنک تابستانی برای مانتو - نساجی آنلاین

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد