انواع پارچه از الیاف طبیعی تا مصنوعی

انواع پارچه از الیاف طبیعی تا مصنوعی
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

بشریت از زمان پدران پدربزرگش تاکنون در پی پوشاندن بدنش بوده و هست. اوایل این مهم به وسیله‌ی برگ درختان انجام می‌گرفت و با کشتار حیوانات و پوشیدن پوستشان یا کشف گیاهان و جانورانی مانند پنبه و کرم ابریشم و اختراع نخ و پارچه یکی از بزرگترین مشکلات بشر متولد شد: حالا چی بپوشم؟! در این مقاله معروف ترین انواع پارچه را معرفی می‌کنیم.

پارچه چیست؟
پارچه از انواع مواد خام ساخته می‌شود که هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی و هم ترکیبی از هر دو وجود دارند. پارچه را می‌توان بر اساس منشا الیاف، نوع پردازش و استفاده‌ی نهایی طبقه بندی کرد. پارچه ‌های طبیعی آن دسته پارچه‌هایی هستند که بشر آنها را با افتادن به جان طبیعت و قلع و قمع آن می‌سازد. از این دسته می‌توان به پوست حیوانات، پیله‌ی کرم ابریشم و دانه‌های گیاهان اشاره کرد. این نوع پارچه تنفس می‌کند و علاوه بر نرم و بادوام بودن حساسیت ایجاد نمی‌کند. پارچه‌ طبیعی بهترین انتخاب برای همه است. این پارچه در اثر اشعه‌ی فرابنفش تغییر رنگ نمی‌دهد. خلاصه که همه‌ی فضایل پارچه ‌ای در این پارچه نهفته است. 
پارچه‌ مصنوعی از الیافی ساخته می‌شود که یا کاملاً از مواد غیرارگانیک و یا مواد ارگانیک مخلوط با مواد شیمیایی ساخته می‌شوند. پارچه ‌های مصنوعی برای هدفی که ساخته می‌شوند ویژگی‌های زیادی دارند. برخی سبک و فوق العاده ظریف هستند و دیگران جاذب رطوبت هستند و به سرعت خشک می‌شوند. انواع اندکی از آنها بسیار لوکس و مشابه پارچه‌ های طبیعی دیگر هستند و برخی بسیار مستحکم و ضخیم اند.

***

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور می باشد. این مجموعه با نزدیک به یک قرن سابقه در عرصه تولید پارچه، تبدیل به منبعی قابل اتکا برای خرید پارچه با کیفیت شده است. بنابراین چنانچه نیاز دارید از قیمت عمده پارچه مطلع شوید، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. تمامی نکات و راهنمایی های لازم در مرکز فروش پارچه نساجی آنلاین در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید. باتوجه به پیشرفت روزافزون بستر مجازی، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سیستم فروش آنلاین پارچه، گستره خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهیم. بنابراین می توانیم از طریق فروش اینترنتی پارچه به سراسر ایران خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی نیاز شما خوبان باشیم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    استعلام
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد