پارچه دیور

پارچه دیور
بزرگترین مرکز فروش پارچه دیور
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

نساجی آنلاین، ارائه کننده پارچه دیور به صورت عمده

اینستاگرام پارچه - نساجی آنلاین

عرضه پارچه دیور عمده

پارچه دیور از قماش پارچه های کشی بوده و کشسانی بودن آن وابسته به مقدار لاکرا به کار رفته در بافت آن می باشد. از آن جا که مقاومت پارچه های دیور بالا بوده و از نظر قیمت نیز به صرفه و مناسب می باشند، خرید پارچه دیور به طور معمول در دستور کار تولید کنندگان پوشاک قرار دارد. به طور خلاصه برای تهیه ی این دست از منسوجات، عبارت هایی نظیر پارچه دیورکش یا پارچه دیور مجلسی به گوش می خورد و خریداران نیز معمولا از طریق عبارت قیمت پارچه دیور کش به دنبال تهیه ی آن با مناسب ترین هزینه ی ممکن هستند. کاربرد عرف پارچه های دیور در زمینه دوخت مانتو و تولید تی شرت است. از آن جا که نساجی آنلاین به عنوان یک مرجع کامل و جامع در زمینه عرضه پارچه به صورت عمده، طاقه ای و کیلویی می باشد، امکان فروش پارچه دیور را نیز در مجموعه خود فراهم آورده است.

پارچه دیور مانتویی

هرگاه صحبت از پارچه مانتویی مطرح باشد، برندها و طرح های متنوعی در بازار وجود دارد که کما بیش با آن ها آشنا هستید. یکی دیگر از دسته منسوجاتی که به عنوان پارچه مانتویی نیز کاربرد دارند، پارچه های دیور (دیورکش) هستند. جالب است بدانید که پارچه دیور، بسیار مرغوب و پرفروش بوده و در واقع اگر شما پارچه دیور درجه یک برای دوخت مانتو تهیه کنید، نتیجه کار بسیار چشم نواز و دوست داشتنی خواهد بود. پارچه دیور نیز همانند بسیار دیگری از انواع پارچه ها به صورت کیلویی به فروش می رسد. لذا عبارت پارچه دیور کیلویی نیز، واژه ی پرکاربردی در ادبیات خریداران خواهد بود. دلیل فروش کیلویی آن نیز به یکسان بودن طول و عرض کشسانی آن بر می گردد. مزیت دیگر این دست از منسوجات، گرماژ و رنگ های متفاوت موجود از آن است و به همین سبب است که ما هم پارچه دیور نازک و هم پارچه دیور ضخیم در رنگبندی های مشتری پسند زیادی در بازار شاهد هستیم.

دلایل محبوبیت پارچه دیور

همان طور که اشاره شد، یکی از کاربردهای روتین و معمول پارچه دیور در زمینه مانتو است. بنابراین به طور حتم، بانوان از مشتریان پر و پا قرص این مدل از پارچه ها هستند. مانتوهای تولید شده از پارچه دیور تن پوش بسیار زیبایی دارند، کیفیتشان بالا و بسیار متنوع هستند. هم چنین بد نیست بدانید که ظاهر این پارچه ها حالت بافت شبکه ای داشته و با ماشین های گردبافی بافته می شوند. به مطالب بیان شده این نکته را نیز اضافه کنید کهپارچه دیور مانتویی به دلیل کشسایی بودنش  بسیار راحت است. البته ناگفته نماند که باتوجه به نکته ی مذکور، منسوجات دیور از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. پارچه هایی نظیر دیور، کتان کش، ریون، فیونا، ترگال و کجراه مانتویی از مثال های معمول و معروف پر فروش و کاربردی در صنعت نساجی هستند که در کیفیت های مختلف در سطح بازار خرید و فروش می شوند. نساجی آنلاین، مرکز فروش پارچه دیور به صورت عمده بوده و امکان ارسال به سراسر کشور را نیز فراهم آورده است.

کانال تلگرام پارچه - نساجی آنلاین

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    فرم استعلام
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد