فروش پارچه در تهران

فروش پارچه در تهران
بزرگترین مرکز فروش پارچه در تهران
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

مرکز فروش پارچه در تهران

خرید پارچه در تهران

قبل از خرید پارچه در تهران برای آن که دچار سردرگمی نشوید بهتر است مشخص کنید که به چه نوع پارچه ای، برای چه طرح و لباسی نیاز دارید. جنس پارچه ها در راحتی شما موثر است. به دنبال فروشگاه پارچه در تهران معتبر و پارچه فروش در تهران که خوش نام باشد، باشید زیرا اعتبار آن ها در بازار ثابت شده است. نساجی آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پخش پارچه در ایران و تهران، به دنبال عرضه انواع منسوجات با بالاترین کیفیت ممکن است. توجه فرمایید که مکان استقرار ما استان تهران نیست، اما قادریم به سادگی درخواست مد نظر شما را برایتان ارسال کنیم. سایر نکات مهم دیگری که هنگام تهیه ی پارچه در تهران باید آن را در نظر داشته باشید آن است که باید به دنبال آن دست از پارچه هایی باشید که آبرفت کمی داشته باشند (زیاد آب نروند) وعلاوه بر ثبات رنگ، ثبات طول نیز داشته باشند. معمولا برای مشخص کردن میزان چروک پذیری، باید قسمتی از پارچه را در مشت خود به مدت چند ثانیه فشار دهید و سپس مشاهده کنید پارچه تا چه میزانی چروک می شود. برای مشخص شدن میزان استحکام پارچه، آن را از طرف طول و عرض بکشید. برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن پارچه، به صورت همه جانبه جزئیات را بررسی کنید؛ ضخامت پارچه، زدگی، پرز، بافت، کشش، شکاف و پارگی بررسی طرح های راه راه بخشی از تست های شما را تکشیل می دهد. را بررسی کنید. ماحصل این کار، انتخاب پارچه ای بدون عیب است. باید هر دو روی پارچه انتخابی شما کیفیت داشته باشد، پارچه نرم و دارای استحکام باشد. به بافت پارچه تو جه کنید مقدار نرمی، زبری و خشنی، سبک و یا سنگین بودن را بررسی کنید. به عرض پارچه توجه کنید و عرض هایی مناسب با الگوی برش و دوخت انتخاب کرده تا اضافه های زیادی نداشته باشد و در هزینه ها نیز صرفه جویی شود. برای پارچه های سفید انرا خیس کنید و روی پارچه های تیره بکشید و ببینید تا چه اندازه رنگ میگیرد اگه زیاد رنگ بگیرد این پارچه رنگ خود را زود از دست می دهد. حتما هنگام خرید لباس انراپرو کنید و به طرز ایستادن لباس در پشت هم توجه کنید تا بعدا از خرید پشیمان نشوید و برای اینکه بدانید لباس راحت است یا نه هنگام پرو ساکن نباشید. لباس های اندازه را انتخاب کنید نه تنگ و چسبان نه گشاد. به جزییات پارچه و لباس توجه کنید زیرا جزییات است که لباس شما را منحصر به فرد میسازد دکمه، زیپ، فرم یقه، سر استین، گلدوزی ها، و طرح لباس را بررسی کنید. برای خرید پارچه بخصوص برای تولید حتما قبل از خرید پارچه را در شرایط مختلف آزمایش کنید. تا مرغوب بودن پارچه را تشخیص دهید رنگ پارچه یا لباس مورد نظرتان را متناسب با هر فصل (سرما یا گرما) انتخاب کنید.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵


مناسب ترین رنگ ها برای هر فصل فصل بهار ( راهنمای خرید پارچه ) بیشتر از پارچه های گلدار با رنگ های نرم وشاد مانند: مسی، زردطلایی، سبز روشن و مغز پسته ای، مرجانی، آبی روشن و غنی، عاجی ،کرمی، بنفش روشن، صورتی روشن، زرد، نارنجی و ترکیب رنگ بنفش و زرد، آبی و نارنجی استفاده کنید. فصل تابستان ( راهنمای خرید پارچه ) رنگ هایی با زمینه سایه روشن و نرم مانند: صورتی کثیف، ابی رنگ و رو رفته، خاکی، سفید، زرد کم رنگ، بنفش کمرنگ یا متمایل به ارغوانی سیر و آبی پودر استفاده کنید. فصل پائیز ( راهنمای خرید پارچه ) بیشتر از پارچه های شطرنجی ورنگ های مایل به طلایی وتند استفاده کنید قرمز، قهوه ای پر رنگ، بلوند تیره، زیتونی، سبز خزه ای، نارنجی، کبود، بنفش و رنگ بژ تیره فصل زمستان ( راهنمای خرید پارچه ) در این فصل رنگ های غنی و عمیق مثل:سیاه، ابی تیره و پررنگ، قرمز سیر، صورتی تیره و رز مانند، زرد بیرنگ، زیتونی و رنگ های یخی مانند نقره ای مناسب می باشند.

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور می باشد. این مجموعه با نزدیک به یک قرن سابقه در عرصه تولید پارچه، تبدیل به منبعی قابل اتکا برای خرید پارچه با کیفیت شده است. بنابراین چنانچه نیاز دارید از قیمت عمده پارچه مطلع شوید، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. تمامی نکات و راهنمایی های لازم در مرکز فروش پارچه نساجی آنلاین در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید. باتوجه به پیشرفت روزافزون بستر مجازی، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سیستم فروش آنلاین پارچه، گستره خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهیم. بنابراین می توانیم از طریق فروش اینترنتی پارچه به سراسر ایران خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی نیاز شما خوبان باشیم. نساجی آنلاین از بزرگترین مراکز خرید پارچه تترون در کشور می باشد. چون فروش به صورت عمده صورت می گیرد پس بورس پارچه در ایران نیز محسوب می شویم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    استعلام
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد