پارچه کتان کاغذی

پارچه کتان کاغذی
بزرگترین مرکز فروش پارچه کتان کاغذی
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

نساجی آنلاین، عرضه کننده پارچه کتان کاغذی عمده

پارچه کتان کاغذی چیست؟

در پاسخ به سوال پارچه کتان کاغذی چیست این طور باید گفت که پارچه کتان کاغذی در واقع همان پارچه لینن اصلی می باشد و از آن در تولید محصولات زیادی هم چون کفش، لباس (که طبعا مورد نظر خریداران پارچه به صورت عمده می باشد)، ملحفه و حتی حوله بهره برده می شود. خصوصیت بارز پارچه های کتان کاغذی این است که سبک و نازک می باشند و البته کمی تا حدودی نیز چروک می شوند؛ هر چند به راحتی و با دست خیس یا حتی مقداری اتو صاف خواهند شد. چنانچه پارچه ی خریداری شده ساختار : ۷۰ درصد پنبه، ۱۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد ویسکوز داشته باشد می توان ادعا کرد که محصول نام برده، مرغوب و با کیفیت است. جالب است بدانید که پارچه کتان کاغذی با لی کاغذی چندان تفاوتی ندارد. راه تشخیص این دو از یکدیگر دقیقا به ساختار ظاهری آن ها مربوط می شود : کتان کاغذی به طرز اعجاب آوری به کاغذ شبیه بوده و بسیار ترد است؛ به نحوی که با لمس کردن آن، صدایی منعکس می شود که ترد بودن پارچه را می رساند. مورد دیگری که در حین لمس پارچه متوجه آن خواهید شد، ضخامت کم آن خواهد بود و بدین ترتیب شما قادر خواهید بود جنس پارچه ها و مدل آن را از یکدیگر تمیز دهید. نساجی آنلاین از بزرگترین عرضه کننده های این دست از منسوجات می باشد. از آنجا که کابردهای بسیاری می توان قائل شد، حتما برای خرید عمده پارچه لباس کار با ما مشاروه داشته باشید.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

خرید پارچه کتان کاغذی

خوشبختانه باتوجه به تحولات رخ داده در بازار پارچه، این روزها تولیدکنندگان پوشاک به سادگی قادر خواهند بود تا خرید عمده پارچه کتان کاغذی در دستور کار خود قرار داهند؛ چرا که همان طور که قبل تر اشاره کرده بودیم، تولید داخلی به سمتی رفته است که محصولات داخلی به بهترین نحو ممکن جایگزین منسوجات وارداتی شده و در واقع سبب شده تا از زیر بار مصرف کننده بودن خارج شویم. همان طور که می دانید نساجی آنلاین از پیش روهای امر حمایت از تولید داخلی بوده و هست و به همین دلیل از بزرگترین عرضه کنندگان پارچه کتان کاغذی به صورت عمده در کشور محسوب می شود. در تکمیل مبحث مطرح شده لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که برحسب نیاز بازار در زمان هایی که نیاز به این مدل پارچه افزایش می یابد، تمام اعمال تولید، بافت، رنگبندی و چاپ کتان کاغذی به طرز قابل قبولی انجام می شود و به درخواست مشتریان پاسخ داده می شود.

فروش پارچه کتان کاغذی

نساجی آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه به صورت عمده ای، طاقه ای و کیلویی برآن است تا خود را به عنوان یک منبع و مرجع معتبر و مطئن فروش پارچه کتان کاغذی در کشور مطرح کند و به همین دلیل ارائه گر مدل و رنگبندی های گوناگونی از این محصول بی نظیر در بازار است. از آنجا که تنوع، کیفیت، خدمات پس از فروش و قابلیت ارسال این روزها حرف اول در معاملات را می زند، با راه اندازی پرتال فروش اینترنتی پارچه در بستر وب، آماده خدمت رسانی به تمام تولیدکنندگان پوشاک، کارگاه های دوخت و حتی همکاران و سایر پارچه فروشان در سراسر کشور هستیم و به شما اطمینان می دهیم که تمام تمرکز خود را بر روی رفع نیاز شما گذاشته ایم به بتوانیم به بهترین شکل ممکن عمل خدمت رسانی را انجام دهیم. امید داریم که بتوانیم با تکیه بر سابقه فعالیت طولانی مدت و روزمه ی قابل توجهی که داریم، نظر مثبت شما را به سمت خود جلب کنیم.

***

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور می باشد. این مجموعه با نزدیک به یک قرن سابقه در عرصه تولید پارچه، تبدیل به منبعی قابل اتکا برای خرید پارچه با کیفیت شده است. بنابراین چنانچه نیاز دارید از قیمت عمده پارچه مطلع شوید، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. تمامی نکات و راهنمایی های لازم در مرکز فروش پارچه نساجی آنلاین در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید. باتوجه به پیشرفت روزافزون بستر مجازی، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سیستم فروش آنلاین پارچه، گستره خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهیم. بنابراین می توانیم از طریق فروش اینترنتی پارچه به سراسر ایران خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی نیاز شما خوبان باشیم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    استعلام
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد