پارچه های مانتویی، پارچه مانتو عمده

پارچه های مانتویی، پارچه مانتو عمده
بزرگترین مرکز فروش پارچه مانتویی
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

نساجی آنلاین، مرکز خرید عمده پارچه های مانتویی

خرید اینترنتی پارچه مانتویی عمده

پارچه مانتو از پرکاربردترین عناوین در حوزه ی نساجی است. پارچه مانتویی همواره در بازار، خواهان زیادی دارد. شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت پارچه مانتویی در چه رنجی است ؟ برای دستیابی به جواب این سوال، از دو طریق تماس با ما و یا پر نمودن فرم استعلام، اقدام کنید. از آنجا که در مسیر حمایت از تولید داخلی قدم بر می داریم، هدف ما ارائه بهترین پارچه برای مانتو به تمامی درخواست کنندگان و خریداران است. در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی پارچه ی نساجی آنلاین، علاوه بر فروش پارچه مانتویی، محصولات بیشمار دیگری نیز دارد که هر کدام به فراخور کاربرد و برند، در دسته بندی های جداگانه ای درج شده اند. از آنجا که تنوع محصول در این پایگاه، حرف اول را می زند، شما قادر به تهیه ی پارچه مانتویی تابستانه، پارچه مانتو برای پاییز، پارچه مانتویی ارزان، پارچه مانتویی نخی، پارچه مانتویی مجلسی و ... خواهید بود؛ به زبان دیگر سعی شده است که به تمامی پارچه طرح دار مانتویی اشاره شود و گستره ی جامعی از پارچه مانتویی ساده به نمایش گذاشته شود.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵
در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه‌ی خرید عمده ی انواع پارچه، قیمت به روز ، مشاوره و یا درخواست کالیته، کافی است با ما تماس حاصل کنید. (نساجی آنلاین، ارسال به سراسر کشور)

اهمیت مانتو و خرید پارچه مانتویی عمده

بانوان ایرانی، همه ساله نزدیک به سه تا چهار مانتو ابتیاع می کنند. نتیجتا می توان بیان کرد که بازار فروش مانتو در تمامی فصول، پر تکاپو و پویا می باشد. به همین جهت ورود کردن به بازار فروش مانتو برای تولید کنندگان پارچه مانتویی عمده بسیار جذاب می باشد. در دنیای امروز نیز خرید اینترنتی پارچه عمده ای در دستور کار بسیاری از افرار قرار گرفته است. خرید پارچه مانتویی عمده در طول سال می تواند تولید کنندگان مانتو از یکسو و کارخانجات نساجی که تولید پارچه مانتویی عمده را بر عهده دارند را به تلاش وادار نماید. انواع پارچه مانتویی با جنس های مختلف توسط تولید کنندگان پارچه مانتویی به بازار عرضه می شود. با ما همراه باشید و از جدیدترین مدل های پارچه مانتویی دیدن کنید.

عرضه ی بهترین پارچه های مانتویی

مشخصا استقبال از خریداری کردن مانتو و در پی آن خرید پارچه مانتویی عمده توسط تولیدکنندگان مانتو، سبب ساز ایجاد بازار بزرگ رقابتی بین کارخانجات نساجی، طراحان پارچه، تولید کنندگان بهترین پارچه برای مانتو، کمپانی های پارچه مانتویی نخی، پارچه طرح دار مانتویی، پارچه ترک مانتویی، و عمده فروشی های پارچه و مانتو که پارچه مانتویی عمده را عرضه می کنند شده که هر یک با ارائه جنس، طرح و مدلی خاص، نیت سبقت گرفتن از دیگر رقبا را در سر دارند. ناگفته نماند که این مقوله یک بُعد دیگر نیز خواهد داشت. بازار بزرگ انواع پارچه مانتویی خاص، پارچه مانتویی جدید، پارچه مناسب مانتو مجلسی، پارچه نخی برای مانتو و پیرو آن خرید پارچه مانتویی عمده و حتی خرید اینترنتی پارچه مانتویی سبب حیرانی و تحیر مصرف کنندگان و حتی تولیدی های مانتو با طرح های مختلف (مانتو با پارچه حاشیه دار، مانتو با پارچه طرح دار، مانتو با پارچه حریر، مانتو با پارچه شانتون، مانتو با پارچه ریون، مانتو با پارچه روزنامه ای، مانتو با پارچه کرپ، مانتو با پارچه ساتن، مانتو با پارچه ژاکارد، مانتو با پارچه کرپ کش، و ...) نیز گردیده است.

خرید آنلاین پارچه مانتویی

همانطور که بیان شد امروزه خرید اینترنتی پارچه مانتویی توسط بسیاری از تولید کنندگان مانتو انجام می پذیرد. خرید پارچه مانتویی عمده به صورت اینترنتی در وبسایت نساجی آنلاین به سادگی انجام می گیرد. لازم به ذکر است که این روزها در فضای مجازی، مزون ها عکس های فراوانی از انواع مختلف مدل های مانتو (مانتو با پارچه تریکو، مانتو با پارچه دانتل، مانتو با پارچه کودری، مانتو با پارچه ساتن طرح دار، مانتو با پارچه ساده، مانتو با پارچه لنین، و ...) و پارچه مانتویی عمده قرار می دهند و با یکدیگر به رقابت می پردازند. کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام، مانتو فروشی ها و عرضه کنندگان پارچه مانتویی عمده و مانتو نیز در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. البته شکی وجود ندارد که هر کدام از این بخش ها برای ماندگاری در بازار رقابت فروش مانتو بالاجبار می باست همگام و هم جهت با سلائق روز مشتریان خود پیش بروند. با تمام تفاسیر بیان شده، نساجی آنلاین از همان ابتدا تمرکزش را بر روی جلب رضایت مشتریان بنا نهاده و سعی در ارائه ی بهترین ها با قیمت مناسب را دارد.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵
در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه‌ی خرید عمده ی انواع پارچه، قیمت به روز ، مشاوره و یا درخواست کالیته، کافی است با ما تماس حاصل کنید. (نساجی آنلاین، ارسال به سراسر کشور)

انواع مانتو و پارچه مانتویی

در بازار تولید مانتو تعداد بیشماری مدل و طرح موجود می باشد. هر نوع مانتو برای مکان و شرایطی خاص تهیه و تولید می شود. مثلا مانتویی که مناسب مجلس عروسی است با مانتوی مخصوص دانشگاه یا محیط اداری، در نوع پارچه، طرح و دوخت آن متفاوت می باشد. به همین جهت مانتوها با توجه به نوع مصرف مانتو به انواع زیر تقسیم می گردند: مانتو ساده، مانتو اسپرت، مانتو مجلسی، مانتو اداری، مانتو دانشجویی، مانتو بهاره، مانتو تابستانی، مانتو پاییزه، و مانتو زمستانی. از طرفی دیگر با توجه به مدل مانتو، نوع دوخت مانتو، پارچه مانتو، یقه مانتو، طرح پارچه مانتو، کاربرد مانتو، کشور سازنده مانتو، نام برند مانتو، رنگ مانتو، چاپ پشت مانتو، عدد سال و حتی نام بازیگران، به برخی از مانتو ها القابی خاص اختصاص یافته است: مانتو خفاشی، مانتو جلو باز و بسته، مانتو نخی، مانتو رسمی، مانتو راه راه، مانتو ظریفی، مانتو اریکا، مانتو انگلیسی، مانتو روزنامه ای، مانتو لی، مانتو ترک، مانتو گلدار، مانتو پشمی، مانتو بلوچ، مانتو عبایی، مانتو نوشته دار، مانتو شیشه ای، مانتو بارداری، مانتو سمر، مانتو ثانی، مانتو ویکی، مانتو ونیسا، مانتو ورزشی، مانتو طرح کاشی، مانتو ترمه، مانتو فرانسوی، مانتو سنتی، مانتو هنری. هدف ما معرفی پارچه مناسب برای مانتو به تمام خریداران است.

قیمت انواع پارچه مانتویی

چنانچه از افرادی می باشید که فعالانه در صنف تولید و دوخت مانتو کار می نمایند، می بایست با انواع برندهای پارچه آشنایی داشته باشید. مسلما داشتن اطلاعات مکفی درباره انواع پارچه مانتویی (پارچه طرح دار مانتویی، پارچه نخی مانتویی، بهترین پارچه برای مانتو تابستانی، پارچه مانتویی جدید، پارچه مناسب مانتو مجلسی، و ...)، اعتبار کسب و کار تان را ارتقاء داده و همچنین در دام ترفند های دلالان فروش پارچه با قیمت های نجومی گرفتار نمی آیید. شناخت برخی از انواع پارچه مانتویی و مشخصات فنی آنها، به تجربه زیاد احتیاج دارد اما به شما این نوید را می دهیم که به سهولت می توانید از تجارب و تخصص کارشناسان متخصص ما در وبسایت نساجی آنلاین بهره ببرید. چنانچه قصد خرید پارچه مانتویی عمده یا خرید اینترنتی پارچه مانتویی را در سر دارید می توانید به سایت نساجی آنلاین مراجعه فرمایید و یا با یک تماس با کارشناسان نساجی آنلاین از قیمت پارچه مانتویی، قیمت پارچه کرپ مانتویی و سایر اطلاعات در رابطه با خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی را کسب نمایید. خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی در وبسایت نساجی آنلاین به صورت بیست و چهار ساعته قابل انجام است. متذکر می شویم که شما عزیزان می توانید در وبسایت تخصصی نساجی آنلاین انواع کالیته های طرح و رنگ مورد نظر خود را به صورت آنلاین مشاهده کرده و تمامی محصولات را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید و با مقایسه ی آن ها به خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی اقدام کنید. البته واضح و مبرهن است که قیمت برندهای داخلی قیمت مشخصی دارند و این پارچه های خارجی هستند که امکان دارد قیمت های متفاوتی در بازار پارچه داشته باشند.

رابطه ی تولید مانتو و انتخاب پارچه مانتویی

رمز و راز موفقیت در تولید مانتو و فروش مانتو توجه به این نکته به ظاهر ساده می باشد که بدانید ابتدا چشم مشتری و سپس حس لامسه است که فرد را وادار به خرید مانتو می کند. هر فرد در هنگام خرید مانتو، ابتدا به رنگ مانتو توجه کرده، طرح و مدل آن را ارزیابی و پس از آن پارچه مانتویی را لمس می کند. اگر تمامی این سه مرحله به خوبی پیش برود، درخواست پرو خواهد کرد تا تن پوش آن را بررسی نماید. مرحله اول و سوم به طور مستقیم مربوط به پارچه مانتو می شود لذا به شما تولیدکنندگان مانتو پیشنهاد می کنیم به هنگام خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی بسیار دقیق باشید. خرید اینترنتی پارچه مانتویی و خرید پارچه مانتویی عمده می تواند به کسب و کار شما در زمینه ی فروش مانتو بسیار کمک کننده باشد. انواع پارچه های مانتویی با طرح ها و جنس های مختلف را می توانید در وبسایت نساجی آنلاین مشاهده کنید و نسبت به خرید آن ها اقدام فرمایید. نساجی آنلاین بهترین نمونه پارچه مناسب برای مانتو با قیمت مناسب و منصفانه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. خرید پارچه مانتویی عمده با کیفیت مناسب برای تولیدکنندگان مانتو با پارچه حریر، مانتو با پارچه شانتون، مانتو با پارچه کودری، مانتو با پارچه تریکو، مانتو با پارچه ژاکارد، مانتو با پارچه لخت، و ... بسیار حائز اهمیت است. با توجه به متنوع بودن انواع پارچه مانتویی می بایست با نام انواع پارچه مانتویی و بهترین نوع پارچه برای مانتو آشنا شد و سپس درباره هر کدام اطلاعات جامعی کسب نماییم. دانستن خصایص پارچه ها موجب می شود در خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی و یا حتی خرید متری پارچه مانتویی با قیمت ارزان، حرفه ای تر عمل نمود.

تولید پوشاک زنانه و خرید عمده پارچه مانتویی

با وجود ورود انواع پوشاک خارجی به بازار پوشاک، قاچاق و تغییرات سریع در سلیقه افراد،تولید کننده پوشاک ایرانی به خصوص در مبحث دوخت و سپس فروش مانتو باید نکاتی را مد نظر قرار دهد. مسلما بسیاری از نکات به مرور زمان به دست خواهد آمد. _ اولین نکته، هماهنگی نوع پارچه انتخابی با کاربرد مانتو می باشد. پارچه مناسب مانتو با توجه به نیاز مشتریان تعیین می گردد. انواع پارچه های مانتویی موجود در بازار وجود دارد و تولید کننده مانتو می بایست بهترین نمونه را انتخاب نماید. تولید کننده باید متناسب با فصول سال و یا مناسبت های خاص از بین پارچه مناسب مانتو مجلسی، بهترین پارچه برای مانتو تابستانی، پارچه مانتویی نخی، پارچه ترک مانتویی، و پارچه طرح دار مانتویی به گزینش دست بزند. _ دومین نکته، انتخاب هوشمندانه رنگ و طرح مانتو می باشد. در این راستا می بایست بیان کرد با توجه به خواست و سلیقه ی مشتریان و یا طراحان مد بهترین مورد را انتخاب نمود. مانتو با پارچه حاشیه دار، مانتو با پارچه طرح دار، مانتو با پارچه روزنامه ای، مانتو با پارچه گلدار، مانتو با پارچه ساده، و ... جزو انتخاب هایی ست که باید به صورت ماهرانه انجام پذیرد. _ سومین نکته، یافتن یک تولید کننده انواع پارچه های مانتویی به نیت خرید عمده پارچه مانتویی با قیمت و کیفیت مناسب می باشد. نساجی آنلاین با دهه ها تجربه در زمینه تولید انواع پارچه های مانتویی به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد تا بهترین نوع پارچه مانتویی را به شما عرضه کند. شما تولیدکنندگان عزیز مانتو می توانید به راحتی با کارشناسان نساجی آنلاین تماس بگیرید و پس از بررسی قیمت پارچه مانتویی نسبت به خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی مبادرت ورزید.

انتخاب پارچه مناسب برای مانتو

سؤال اینجاست که در خرید عمده پارچه مانتویی به کدامین نکات می بایست توجه نمود؟ ابتدا باید با ویژگی و مشخصات انواع پارچه های مانتویی آشنا شد. همانطور که اشاره شد متناسب با مدل مانتو، فصول سال و تنوع سلیقه ها، باید ویژگی های کلی پارچه مانتویی انتخابی را در نظر گرفت. در این قسمت از مقاله به بررسی خصوصیات کلی پارچه مانتویی خواهیم پرداخت. تمامی مردم عموما، پارچه را با صفاتی همچون کشی، لطیف، زبر، نخی، ضخیم، نازک و غیره می شناسند. اکنون این صفات را با زبانی ساده، یه صورت دقیق تر بررسی می کنیم.

مانتو با پارچه کشی یا غیر کشی:

پارچه مانتویی می تواند تخت بافت یا به اصطلاح تار و پودی باشد. این نوع پارچه کش نمی آید. پارچه های کشی مانتویی، در دو نوع موجود هستند: در عرض کش یا کش در یک جهت، تمام کش و یا کشی در دو جهت. کشی بودن پارچه مانتویی در بدن نما بودن مانتو نقش بسزایی دارد. مشکل عمده پارچه های کشی مربوط به بعد از شستشو است. پارچه مانتویی کشی ممکن است، دچار آبرفت و تنگی مانتو شود. مزیت اصلی پارچه مانتویی کشی این است که چروک نمی شود. نساجی آنلاین بهترین نمونه از پارچه مانتویی کشی و پارچه مانتویی غیر کشی را در اختیار دارد و شما عزیزان می توانید با ورود به سایت نساجی آنلاین به سادگی به خرید اینترنتی پارچه مانتویی و خرید پارچه مانتویی عمده دست بزنید.

متراژ هر طاقه پارچه مانتویی:

یکی از سؤالات خریداران عمده پارچه مانتویی به هنگام خرید پارچه مانتویی عمده و یا خرید اینترنتی پارچه مانتویی، متراژ هر توپ پارچه برای تعیین مقدار خرید پارچه مانتویی عمده است. متراژ پارچه مانتویی در مبحث برش کاری و میز برش نیز اهمیت فراوانی دارد. بیش از نود درصد پارچه های مانتویی به صورت طاقه های رولی می باشند. پارچه های مانتویی خارجی بر حسب یارد محاسبه می شوند. هر یارد معادل ٩١/۴۴ سانتی متر می باشد. در بازار اکثر پارچه فروشی ها و عمده فروشان، هر یارد را ٩٠ سانتی متر در نظر می گیرند. پارچه های مانتویی ایرانی معمولا ۴٠، ۵٠ و ۶٠ متری هستند. البته اکثر کارخانه های تولیدکننده پارچه مانتویی، تمایل به طاقه پیچی پنجاه متری دارند. هر رول پارچه مانتویی خارجی نیز پنجاه یارد است. نساجی آنلاین بهترین نوع پارچه های مانتویی با کیفیت مناسب را به شما عرضه می کند و امیدوار است که خرید اینترنتی پارچه مانتویی را با این سایت آغاز نمایید.

میزان چروک پذیری پارچه مانتویی:

مشغله زیاد افراد در این روزها، سبب گردیده تا فرصت اندکی برای کارهایی مثل اتو زدن داشته باشند. افراد به هنگام خرید مانتو، ابتدا گوشه ای از مانتو را در دست می فشارند تا میزان چروک پذیری پارچه مانتویی را درک کنند. توصیه کارشناسان نساجی آنلاین به تولید کنندگان مانتو این است که اگر قصد فروش مانتو در زمانی محدود را در ذهن دارید به هنگام خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی این نکته را از خاطر نبرید و بهترین پارچه برای مانتو را خریداری فرمایید.

ضخامت پارچه مانتویی:

ضخامت پارچه انتخابی، متناسب با فصل و آب و هوا تغییر می کند. به عنوان مثال در زمستان و هوای سرد، مانتو هایی با پارچه فوتر، پشمی و خزدار مورد توجه می باشند. پارچه های مناسب برای مانتوی تابستانی، انواع گوناگونی دارند که در بین عموم به پارچه های نخی و نازک معروف هستند. بهترین پارچه برای مانتو تابستانی را از نسای آنلاین تهیه فرمایید. ما در نساجی آنلاین بهترین نمونه های بهترین پارچه برای مانتو تابستانی و زمستانی را تولید می کنیم تا فروشندگان مانتو بتوانند به راحتی انواع مانتو خود را به فروش برسانند و چرخ اقتصادی این صنعت با سرعتی مناسب به حرکت خود ادامه دهد.

ساده، رنگی یا طرحدار بودن پارچه مانتویی:

برای مانتو های رسمی و اداری، اکثر بانوان به دنبال پارچه مانتویی ساده و تمام رنگی می باشند. در ایران اغلب رنگ های تیره، همچون مشکی، سرمه‌ای و طوسی برای مانتو محبوب تر می باشند. اکثر نوجوانان و جوانان نیز به دنبال مانتو هایی با رنگ های شاد، با پارچه هایی طرح دار و چاپی هستند. در حال حاضر مانتو با پارچه حاشیه دار، مانتو با پارچه طرح دار، مانتو با پارچه حریر، مانتو با پارچه گلدار، مانتو با پارچه دانتل بسیار مورد توجه خریداران مانتو قرار دارد . شما عزیزان تولید کننده مانتو می توانید خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی را با نساجی آنلاین آغاز کنید.

زیر دست پارچه مانتویی:

هر فرد برای خرید پوشاک و مانتو، ابتدا آن را لمس می نماید. حس لامسه خریدار، نقش مهمی در فرآیند خرید مانتو دارد. اگر پارچه مانتویی، زیر دست خوبی نداشته باشد، سال ها در ویترین مغازه ها باقی خواهد ماند. لطافت و زبری پارچه مربوط به همین مقوله می گردد. پارچه مناسب مانتو که زیر دست خوبی داشته باشد می تواند به راحتی منجر به فرآیند خرید مانتو از طرف مشتری شده و کسب و کار تولید کنندگان مانتو را رونق دهد. نساجی آنلاین تولید کننده ی بهترین نوع پارچه برای مانتو می باشد و به شما اطمینان می دهد نکات کِیفی برای تولید انواع پارچه های مانتویی با کیفیت بالا را به صورت کاملا دقیق رعایت کرده است.

عرض پارچه مانتویی:

مقدار عرض پارچه مانتویی در چیدمان الگو، استفاده بیشتر از پارچه مانتویی، کاهش ضایعات و دور ریز بسیار مهم است. اکثر پارچه های مانتویی، عرض ١۵٠ سانتی متر دارند که برای انواع الگوها ایده‌آ‌ل ترین عرض محسوب می گردد.

رنگ و کیفیت پارچه مانتویی:

برای موفقیت در شغل تولید و فروش مانتو و پوشاک، در نظر گرفتن سلائق عمومی بسیار اهمیت دارد. اگر بهترین پارچه مانتویی را به کار ببرید، اما رنگ مناسبی را انتخاب نمایید، در زمینه فروش مانتو دچار مشکل خواهید شد. همچنین کیفیت رنگ پارچه مانتویی و ثابت بودن آن نیز بسیار مهم می باشد. در مورد کیفیت چاپ و رنگ پارچه مانتویی حتما از عمده فروشان و کارخانجات نساجی پرس و جو نمایید. در این رابطه به اطلاع شما عزیزان می رسانیم کارشناسان نساجی آنلاین همواره پاسخگوی شما می باشند تا بتوانید خرید اینترنتی پارچه مانتویی و خرید پارچه مانتویی عمده را با اطمینان کامل به سرانجام برسانید.

***

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور می باشد. این مجموعه با نزدیک به یک قرن سابقه در عرصه تولید پارچه، تبدیل به منبعی قابل اتکا برای خرید پارچه با کیفیت شده است. بنابراین چنانچه نیاز دارید از قیمت عمده پارچه مطلع شوید، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. تمامی نکات و راهنمایی های لازم در مرکز فروش پارچه نساجی آنلاین در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید. باتوجه به پیشرفت روزافزون بستر مجازی، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سیستم فروش آنلاین پارچه، گستره خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهیم. بنابراین می توانیم از طریق فروش اینترنتی پارچه به سراسر ایران خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی نیاز شما خوبان باشیم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵
در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه‌ی خرید عمده ی انواع پارچه، قیمت به روز ، مشاوره و یا درخواست کالیته، کافی است با ما تماس حاصل کنید. (نساجی آنلاین، ارسال به سراسر کشور)

..
بازخوردها
    فرم استعلام (لطفا شماره تماس خود را در باکس پیغام بنویسید)
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد