الیاف پلی استر

الیاف پلی استر
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

پلی استر - نساجی آنلاین

پلی استر

در پلی استرها پلی استرهای تامین کننده اهداف ماه به صورت یک پلیمر تراکمی یا پلیمری با رشد پیوند اصلی زنجیرهای مرحله ای) حاوی گروههای استری در زنجیر تعریف می شوند که اصولا این واحدهای استری تشکیل دهنده پلیمر هستند. بطور کلی از واکنش یک اسپا کربوکسیلیک با یک دیول و یا از طریق فرآیند خود تراکمی یک اید له- هیدروکسی پلی استر تولید می شود؛ ولی باید توجه نمود که شاید روش واقعی متز آنها اینگونه نباشد الولین تحقیق انجام شده بر روی پلی استرها بوسیله کاروئرر در شرکت دوپونت و در اوایل دهه ۱۹۳۰ انجام گردید. در آن زمان وی بر روی پلیمرهای تراکمی مطالعه می نمود و تقریبا تمام مواد مورد بررسی ساختار آلیفاتیک داشتند. اگر چه کاروئرز موفق شد که به مواد بلوری و با وزن مولکولی بالا دست پیدا کند، ولی تمام آنها نقطه ذوب پایینی داشتند و به آسانی در حلالهای خشکشویی گلرینه شد، حل می شدند. از اینرو این مواد برای استفاده در البیان نساجی و پوشاک از همه لحاظ نامناسب بودند. به این دلیل کارونریز مطالعات خود را بر روی پلی آمیدهای آلیفاتیک مشابه متمرکز نمود که در چنین حلالهایی نامحلول بودند و در نهایت این تحقیقات منجر به کشف و عرضه تجاری نایلون مجرد پلد ینظر نمی رسد که کاروت مطالعات آزمایشگاهی خود را در خصوص استفاده از دی اسیدهای آروماتیک پنیر از امید اروتو فتالیک، ادامه داده باشد، دی اسیدهای آروماتیک دیگر مانند اسید ترفتالیک هرگز مورد آزمایش قرار نگرفتند، شاید علت این بود که در آن دوران اسید ترفتالیک یک ترکیب شیمیایی پیچیده و ناشناخته بود و تولید و خالص سازی آن نیز مساله ای کوچک و بی اهمیت بشمار نمیرفت.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵ (تماس، واتس اپ و تلگرام)

یکی از راه حلهای ممکن برای کارورترر، اکبدلیون اسید پاراتو لرنیک با پرمنگنات بود. البته گفته می شود که وی مقداری اسید ترفتالیک با خلوص نامعلوم بدست آورد (اسید ازاد از حلالیت بسیار کمی برخوردار میباشد و کار کردن با آن و نیز کنترل آن دشوار است و به آسانی تحت تاثیر قرار نمی گیرد)، اما پلی استرهای تولید شده تغییر رنگ می دادند و ورد مولکولی پایینی داشتند. امکان تولید پلی استر تا اولین روزهای جنگ جهانی دوم محقق نگردید که در این زمان وینفیلد و دیکسون که در CPLA در انگلستان مشغول فعالیت بودند، توانستند پلی اتیلن ترفتالات با وزن مولکولی بالا را از واکنش اسید ترفتالیک و استر دی متیل خالص آن با اتیلن نام اختصاری GT) هم نمود که حواص سماجی برای عرفه تجاری بک گلایکول تهیه نمایند. تحقیقات آنها نشان داد که پلیمر جدید (با نام اختصاریم پیری است و هم می توان از طریر درب ریسی آن را به الباف بدیل نمود به جی بسیار مطلوبی دارند. در طی روزهای سخت جنگ جهانی دوم، اوضاع برای عرضه تو الیف نساجی جدید کاملا نامساعد بود و این انتظار تا زمان صلح که در سال ۱۹۴۵ رو بطول انجامید. شرکت انگلیسی ICI لیف پلی اتیلن ترفتالات را تحت نام تجاری تا شرکت آمریکایی در پورنت لیف مذکور را تحت نام تجاری داکرون به بازار عرضه نمودند اوایل دهه ۱۹۵۰، دو لف مزبور در دو طرف اقیانوس اطلس عرضه شدند و به سرعت اهمیت تجاری پیدا کردند. یکی از دلایل موفقیت این الیاف می تواند ظهور یک روند تصادفی و اتقانی در مد البسه زنان در آن زمان و عرضه دامنهایی با چینهای آکاردئونی باشد.

الیاف پلی استر - نساجی آنلاین

خواص حفظ چین و پلیسه و نیز بشور - بپوش الیاف کوتاه پلی اتیلن ترفتالات در مخلوط با الیاف پشم و پنبه، به سرعت شناخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. تولید کنندگان دیگری نیز مانند هوخت در آلمان غربی و Rhodiacete در فرانسه پس از اخذ حق امتیاز اقدام به تولید الیاف پلی اتیلن ترفتالات تحت نام تجاری ترویرا و نرگال نمودند. یک مقاله مروری در مورد پیشرفتهای اولیه الیاف پلی اتیلن ترفتالات، بوسیله براون و رینهارت منتشر گردیده است [۴] | همچنین وینفیلد و دیکسون در طی آزمایشهای خود، تترا متیلن ترفتالات (۴۴۶۷ پلیتری متیلن ترفتالات (۳GT) و پلی استرهای مشتق شده از ۱ , ۲- بی(۴کربوکسی فنوکسی) آتن معرفی به اسید CPE با "امیدو" را نیز سنتز نمودند. در مورد دو پلیمر ابتلاء بعلة بحث خواهد شد اما پلی استر تولید شده از "میدو" و ابلن گلایکول (نا "لین-۰" از چند جهت یک پلی استر ایده آل بویژه برای الیاف صنعتی است؟ بصورت تجاری عرضه گردید. بسیاری از خواص این لیف بهتر از پلی اتیلن مستر۷-۵] برای مثال، مدول کششی آن در برابر پلی اتیلن ترفتالات است، تو مولکولی بالا بر آن آسانتر است ( بدلیل آنکه هر دو مونومر بسرعت پلیمریز د و اتیلن گلایکول (۲۰-CPE) با فی الیاف صنعتی است؛ هر چند هرگز این لیف بهتر از پلی اتیلن ترفتالات گرفتالات است. تولید پلیمر با وزنه در پسرعت پلیمریزه می شوند و در یک وزن مولکولی برایر، ویسکوزیته مذاب آن پایینتر است، این پلیمر سریعتر از پلی اتیلن ترفتالات بلوری می شود و می توان آنرا به آسانی از طریق دوبری به لبف تبدیل نمود و استحکام الیاف کشیده شده آن حدود g / dlex ۱۱ است، پایداری حرارتی و نیز مقاومت آن در برابر هیدرولیز بیشتر از پلی اتیلن ترفتالات است. لیف تولید شده از این پلیمر مفیدتر است رنگپذیری آن راحتتر بوده و مقاومت آن در برابر تخریب ناشی از اشعه ماورا بنفش بیشتر می باشد. یکی از بزرگترین معایب آن، حساسیت به تخریب اکسیداسیونی در دمای بالاست که این موضوع بعلت وجود گروههای استری در واحد تکراری اسید است. اما با استفاده از آنتی اکسیدانهای مناسب بر پا به فنول دارای ممانعت فضایی، می توان این مشکل را تا حدود رفع نمود. در طی سالیان متمادی تلاشهای بسیاری (بویژه بوسیله شرکت آساهی ژاپن) جهت عرضه این نمونه پلی استرها بصورت تجاری صورت گرفت، اما هیچکدام از آنها موفقیت آمیز نبود. اگر چه خوام " لیفو " در مقایسه با پلی اتیلن ترفتالات بهتر است ولی مستز پیس لاتر- اسید) هزینه بر می باشد در اوایل دهه ۱۹۵۰، هم در اروپا و هم در آمریکا الیاف پہلی بوتیلن ترفتالات مورد آزمایش قرار گرفتند. این لیف در مفایه با پلی اتیلن ترفتالات خواص مطلویتری دارد. لیف مذکور را می توان در دماهای پاتر ڈوبری نمود و به علت آنکه در ساختار آن یک واحد دیول چهار کړینه وجود دارد، در طی تخریب حرارتی، در آن گروه انتهایی استر وینیل بوجود نمی آید و در نتیجه ایجاد رنگ که ناشی از وجود این گروههای انتهایی است در آنها رخ نخواهد داد.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵ (تماس، واتس اپ و تلگرام)

که بعدا در این مورد بحث خواهد شد. از اینرو لپاف پلی بوتیلن ترفتالات ذاتا مفیدتر از الیاف پلی اتیلن ترفتالات هستند. الیاف پلی بوتیلن ترفتالات از خاصیت کشسانی بالا و جهندگی خوبی برخوردارند و بازگشت پذیری کشسانی أنها عالیت. این الیاف در دمای جوش بخوبی با رنگزاهای دیسپرس رنگ می شوند و برخلاف پلی اتیلن ترفتالات نیاز به رنگرزی تحت فشار ندارند. از آنجانیکه البف مزبور در برابر زردشوندگی ناشی از اکیداسیون نوری مقاوم است (اکثر پلی آمیدها به این موضوع حساسیت دارند، لذا بنظر میرسد الباق ۴۶ هرگز موفقیت پلی اتیلن ترفتالات در ۴GT آینده روشنی داشته باشند. اما الیاف او را بدست نیاوردند که یکی از دلایل آن بالا بودن قیمت موا- بوتان دیول است که و به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از اتیلن گلایکول میباشد. همچنین در مخلوط الیاف نیزء الباق پلی بوتیلن ترفتالات مانند الیاف پلی اتیلن ترفتالات از قابلیت حفظ چین و پلیسه برخوردار نیستند. استفاده از الیاف پلی بوتیلن ترفتالات در پرش موفقیت آمیز بوده است که به خاصیت جهندگی و راحتی رنگپذیری آن مربوط می شود، ولی در این کاربرد نیز رقیبی بنام نایلون دارد. همچنین استنا: از پلی بوتیلن ترفتالات بعنوان یک رزین قالبگیری مهندسی (بعنوان منال سلانک') بسیار موفقیت آمیز بوده است که این موضوع به بالا بودن نرخ بلوری شدن أن از حالت ملاب بر می گردد که در رزین قالبگیری خاصیت مهمی محسوب می گردد؛ چراکه زمان سیکلهای قالبگیری کوتاه خواهد شد.

***

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور می باشد. این مجموعه با نزدیک به یک قرن سابقه در عرصه تولید پارچه، تبدیل به منبعی قابل اتکا برای خرید پارچه با کیفیت شده است. بنابراین چنانچه نیاز دارید از قیمت عمده پارچه مطلع شوید، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. تمامی نکات و راهنمایی های لازم در مرکز فروش پارچه نساجی آنلاین در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید. باتوجه به پیشرفت روزافزون بستر مجازی، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سیستم فروش آنلاین پارچه، گستره خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهیم. بنابراین می توانیم از طریق فروش اینترنتی پارچه به سراسر ایران خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی نیاز شما خوبان باشیم. نساجی آنلاین از بزرگترین مراکز خرید پارچه تترون در کشور می باشد. چون فروش به صورت عمده صورت می گیرد پس بورس پارچه در ایران نیز محسوب می شویم.

..
بازخوردها
    استعلام
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد