پارچه ملحفه ای در شهرکرد

پارچه ملحفه ای در شهرکرد
بزرگترین مرکز فروش پارچه ملحفه ای در شهرکرد
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

فروش پارچه ملحفه ای در شهرکرد

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

پارچه ملحفه ای در شهرکرد

پارچه ملحفه ای در شهرکرد یکی از محصولات نساجی خانگی است و به جرات می توان گفت یکی از ده پارچه پرفروش بازار است. بازارهای عمده فروشی و پارچه فروشی ها به خوبی می دانند که خرید و فروش انواع پارچه های ملحفه های ایرانی و خارجی در شهرکرد با طرح ها و مدل های جدید با قیمت های متنوع بسیار موفق است. به همین دلیل است که با توجه به حجم بالای تراکنش های مالی مرتبط با این پارچه، سرمایه گذاری خوبی توسط کارخانه های نساجی انجام می شود.

انواع ملحفه در شهرکرد کدامند

ملحفه در شهرکرد انواع مختلفی دارد. پارچه های تولید شده را می توان با مواد، الیاف و عرض های مختلف تولید کرد.

مصارف پارچه ملحفه ای در شهرکرد

برای مصارف اصلی پارچه ملحفه ای در شهرکرد می توان به مواردی از جمله کالای خواب خانگی، خوشخواب، بالشت، لحاف، روتختی، تولید تشک و بالشت، دوخت ملحفه گرفتن پتو، سرویس خواب نوزاد، ملحفه هتل و بیمارستان ها، رومبلی، رومیزی، روبالشتی، سرویس آشپزخانه، زیرانداز، لایکو (ملحفه پشم شیشه)، عروسک سازی، کارهای دستی و تزیینی اشاره کرد.

جنس انواع ملحفه در شهرکرد

نوع پارچه سال ارتباط مستقیمی با الیاف مورد استفاده در فرآیند بافت دارد. دو روش برای تعیین کیفیت ملحفه وجود دارد: اولین و ساده ترین راه این است که لمس پارچه و روش دوم شناخت صحیح الیاف هاست. اصلی ترین ترکیبات الیاف در تولید پارچه ملحفه ای در شهرکرد بدین شرح است: فلامنت فلامنت، فلامنت پلی استر، فلامنت پنبه، پلی استر پنبه فلامنت و غیره

عرض های موجود انواع پارچه ملحفه ای در شهرکرد در بازار

ملحفه عرض 75 سانتی متر و عرض یک متر در شهرکرد
این دو عرض پارچه ورق کمترین استفاده را دارند و کارخانه های کمی تولید می کنند. بیشتر برای تخت های یک نفره یا نوزاد استفاده می شود و به ملحفه های یک نفره معروف هستند.
ملحفه عرض 150 سانتی متر در شهرکرد
پارچه های چاپی با این پهنا بیشتر پارچه های گلدار و تترون عروسکی هستند که برای ملافه و قالیچه کودک استفاده می شود.
ملحفه عرض دو متر در شهرکرد
پرکاربردترین پارچه ملحفه ای در شهرکرد دو متر عرض دارد. اکثر مشتریان این عرض را برای خرید انتخاب می کنند. بیشتر ملحفه های تخت برای مصارف خانگی دو متر عرض دارند. اکثر کارخانجات نساجی تنها در فاصله دو متری ملحفه ایرانی تولید می کنند.
ملحفه عرض دو متر و چهل سانتی متر در شهرکرد
انواع پارچه های طرح دار با عرض دو متر و چهل سانتی متر معمولا برای روتختی دو نفره و وسایل خواب استفاده می شود.
ملحفه عرض دو و نیم متر در شهرکرد
موارد فوق برای عرض دو و نیم متر صادق است. این عرض عمدتا برای ملحفه های شهرکرد صد در صد پنبه استفاده می شود.
ملحفه عرض سه متر در شهرکرد
پارچه های ملحفه ای شهرکرد با عرض دو متر نود سانتی متر و سه متر نیز برای تخت های  پهن استفاده می شود. مدل های ملحفه طرحدار در شهرکرد  به این پهنا عمدتا از پنبه و کتان ساخته شده است.

خرید آنلاین پارچه ملحفه ای در شهرکرد از فروشگاه نساجی آنلاین

خرید آنلاین پارچه ملحفه ای در شهرکرد از فروشگاه اینترنتی نساجی آنلاین به راحتی امکان پذیر است. این فروشگاه انواع پارچه های ملحفه ای شهرکرد با کیفیت موجود در بازار ازجمله پارچه های ملحفه ای ساده، پارچه ملحفه ای در شهرکرد طرحدار و پارچه ملحفه ای در شهرکرد گلدار، پارچه ملحفه ای در شهرکرد بچگانه و فانتزی و غیره را گردآوری کرده است. قیمت، مشخصات و اطلاعات هر یک از پارچه های ملحفه ای شهرکرد در سایت نساجی آنلاین برای بررسی و مقایسه وجود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش شد پیرامون فروش پارچه ملحفه ای در شهرکرد صحبت شود. دیگر بار یاد آور می شویم که فروش فقط به صورت عمده می باشد. ما عرضه کننده برند تافته هستیم و به سبب حذف واسطه ها، قیمت بسیار مناسبی را ارائه کرده ایم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد