پارچه تترون در یاسوج

پارچه تترون در یاسوج
نساجی آنلاین، مرجع فروش پارچه تترون در یاسوج
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

فروشگاه پارچه تترون در یاسوج

پارچه تترون در یاسوج - نساجی آنلاین

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

آشنایی با انواع پارچه های تترون در یاسوج و کاربرد آن ها

در صنعت خیاطی و دوخت و دوز، اولین و اصلی‌ ترین قدم انتخاب پارچه‌ است. جنس و رنگ پارچه‌ مصرفی تاثیر مستقیم بر نتیجه کار خواهد داشت؛ به همین دلیل شناخت کامل انواع پارچه‌ ها اهمیت بالایی دارد. یکی از پر استفاده‌ ترین پارچه‌ها،‌ پارچه تترون در یاسوج است. این پارچه در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف وارد بازار می‌ شود و در بسیاری از عرصه‌ ها کاربرد دارد. اما علت پرفروش بودن این پارچه چیست. چه ویژگی ممتازی باعث پرمصرف بودن این پارچه می‌ شود و چه کاربردهایی دارد. در این مقاله به توضیح کامل انواع تترون در یاسوج، کاربردهای آن و نکات مهم در نگهداری و شستشوی این پارچه می‌ پردازیم.

پارچه تترون در یاسوج - نساجی آنلاین

ساختار کلی پارچه تترون در یاسوج

مواد اصلی به کار رفته در تترون در یاسوج پلی‌ استر و ویسکوز است. پلاستیک و نخ به کار رفته در این پارچه می‌ تواند درصدهای متفاوتی داشته باشد. هر ترکیب از آن ها، جنس متفاوتی از تترون در یاسوج ایجاد می‌ کند و به وضوح کاربرد مخصوص به خود را دارد. پارچه تترون در یاسوج مرغوب دارای چهل درصد پلاستیک است اما انواع دیگری از تترون در یاسوج‌ها هستند که درصد پلاستیک در آن ها به شصت درصد می‌ رسد. درصد بالای پلاستیک باعث براق شدن پارچه می‌ شود که این نوع تترون در یاسوج کیفیت متوسط و رو به پایینی دارد. پارچه تترون در یاسوج در گرماژهای مختلف تولید می‌ شود. گرماژ یا وزن پایه، نشان دهنده‌ تراکم بافت پارچه است. تترون در یاسوج ها در گرماژ بین صد و پنجاه تا صد و نود تولید می‌ شوند. هر مورد مصرف این پارچه، تراکم بافت مخصوصی نیاز دارد. برای مثال برای دوخت پیراهن مردانه از تترون در یاسوج‌ هایی با گرماژ بالا استفاده می‌ شود. از نظر رنگ‌ بندی و طرح،‌ این پارچه تنوع بالایی دارد و در طرح‌ها و چاپ‌ های متنوع و بیش از یک صد و پنجاه رنگ مختلف تولید می‌ شود. تترون در یاسوج ابعاد متنوعی هم دارد؛ عرض این پارچه می‌ تواند نود، یک صد و ده، یک صد و سی، یک صد و پنجاه، یک صد و هشتاد سانتی متر و یا دو و سه متر باشد که هر کدام در زمینه‌ متفاوتی قابل استفاده است.

فروشگاه پارچه تترون در یاسوج - نساجی آنلاین

خصوصیات پارچه تترون در یاسوج

گفتیم که تترون در یاسوج از پرفروش‌ ترین انواع پارچه است. اما چه ویژگی‌هایی باعث پرطرفدار بودن این پارچه می‌ شود. تترون در یاسوج در رنگ‌ ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌ شود. تولید پارچه تترون در یاسوج در طرح و رنگ‌ های متنوع یکی از دلایل پرفروش بودن این محصول است. اما دلیل اصلی محبوبیت آن مقاومت بالای تترون در یاسوج در مقابل شستشوی زیاد است. از دیگر ویژگی‌ های این پارچه می‌ توان اشاره کرد به:

  • ضد حساسیت بودن
  • سادگی و قیمت مناسب
  • لطیف و خنک بودن
  • عرض مناسب پارچه
  • تراکم بافت استاندارد و بدن نما نبودن
  • ثبات رنگ
  • یک دست بودن رنگ پارچه
  • عمر بالا. این پارچه مقاومت زیادی در برابر سایش دارد.
  • مقاومت در برابر چروک شدن

فروشگاه پارچه تترون در یاسوج - نساجی آنلاین

تترون در یاسوج در چه مواردی کاربرد دارد

تترون در یاسوج به دلیل تنوع بالایی که در رنگ و تراکم بافت دارد، در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرید. هر نوع از این پارچه ویژگی‌های مخصوص خود را دارد که برای موارد متفاوت قابل مصرف است. در ادامه به انواع کاربرد آن می‌پردازیم:

پارچه مناسب برای دوخت پیراهن

بیشترین مصرف پارچه تترون در یاسوج را می‌ توان در دوخت انواع پیراهن‌ های مردانه و اسپرت مشاهده کرد. پارچه‌ای که برای دوخت پیراهن استفاده می‌ شود، معمولا گرماژ بالایی دارد و عرض آن صد و پنجاه سانتی متر است. تترون در یاسوج رنگی، مخصوصا سفید و مشکی، پر مصرف‌ترین نوع تترون در یاسوج در این دسته می‌ باشد. سبکی و لطافت بالای تترون در یاسوج باعث می‌ شود که خیاطان این پارچه را برای دوخت پیراهن انتخاب کنند.

مقنعه، چادر و یونیفرم

بعد از دوخت پیراهن، استفاده از تترون در یاسوج در دوخت مقنعه مقام دوم مصرف را دارد. از تترون در یاسوج در عرض‌ های نود، یک صد و ده، یک صد و پنجاه و یک صد و هشتاد با توجه به مدل مقنعه مورد نظر استفاده می‌ شود. لطافت پارچه در دوخت مقنعه اهمیت بالایی دارد و برای دوخت آن به نوع پارچه و تراکم بافت آن بسیار دقت می‌ شود. برای دوختن چادر از پارچه تترون در یاسوج در عرض‌ های یک متر، یک متر و ده سانتی‌ متر و دو متر استفاده می‌ شود. تترون در یاسوج‌های گلدار نیز برای دوخت چادر‌های جشن تکلیف و چادر نماز کاربرد دارد. همچنین تترون در یاسوج در دوخت یونیفرم‌ها بسیار کاربرد دارد. به دلیل تنوع رنگی که دارد، هر سازمان یا ارگان می‌ تواند رنگ خاصی را برای کارمندان خود انتخاب کند. راحتی و مقاومت این پارچه در شستشوی مکرر یکی دیگر از دلایل انتخاب این پارچه برای دوخت یونیفرم است. اغلب یونیفرم‌ های مدرسه هم از همین پارچه دوخته می‌ شود.

تترون در یاسوج بیمارستانی

در مصارف بیمارستانی از انواع مختلف تترون در یاسوج استفاده می‌ شود. با توجه به ماهیت شغل افرادی که در بیمارستان کار می‌ کنند و آلودگی‌ های موجود در محیط بیمارستان، تترون در یاسوج به دلیل ضد حساسیت بودن انتخاب مناسبی برای یونیفرم‌ های بیمارستانی‌ است. همچنین لطافت و سبکی این نوع پارچه بسیار حائز اهمیت است. مقاومت در برابر شستشوی زیاد یکی دیگر از دلایل مناسب بودن مصرف این پارچه در بیمارستان است. همچنین از تترون در یاسوج‌ها با کیفیت پایین‌ تر به دلیل قیمت مناسب، برای موارد یکبار مصرف استفاده می‌ شود.

تترون در یاسوج ملحفه‌ای

استفاده از تترون در یاسوج در طرح‌های متفاوت در دوخت ملحفه‌ بسیار کاربرد دارد. در این موارد معمولا از تترون در یاسوج با عرض یک صد و ده سانتی متر و دو متر استفاده می‌ شود. این پارچه در طرح‌ های چاپی متنوعی تولید می‌ شود که گزینه مناسبی برای کالای خواب است؛ مخصوصا طرح‌ های عروسکی و کارتونی که در دوخت ملحفه و کالای خواب کودکان بسیار مورد توجه است.

تترون در یاسوج، مناسب برای لباس کودک

انتخاب پارچه برای کودکان به دلیل پوست لطیف و حساسی که دارند، بسیار مهم است. پارچه تترون در یاسوج مرغوب به دلیل ضد حساسیت بودن و لطافتی که دارد گزینه مناسبی برای این کار است. همچنین لباس کودکان به شستشوی مکرر نیاز دارد و مقاومت این پارچه در مقابل شستشوی یکی دیگر از دلایل مناسب بودن این پارچه برای لباس کودکان است.

فروشگاه پارچه تترون در یاسوج - نساجی آنلاین

نکات مهم در خرید و نگهداری تترون در یاسوج

یکی از مهم‌ ترین نکات در خرید عمده پارچه، آبرفت آن است. یکی از ویژگی‌ های منفی پارچه تترون در یاسوج، میزان بالای آبرفت آن است. مخصوصا آن دسته از تترون در یاسوج‌ها که برای دوخت پوشاک استفاده می‌ شوند آبرفت بیشتری دارند. به همین دلیل قبل از دوخت پارچه، حتما یکبار آن را آبکشی کنید. همچنین در شستشوهای بعدی از آب سرد استفاده کنید تا میزان آبرفت آن کاهش پیدا کند. تترون در یاسوج‌ در عرض‌ ها و گرماژهای متنوعی تولید می‌ شود. هنگام خرید با توجه به نیاز خود، تترون در یاسوج مناسب را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ های مثبت پارچه تترون در یاسوج، یک دست بودن رنگ آن در طول پارچه است، اما متاسفانه در هنگام تولید این پارچه‌ ها، ممکن است رنگ یک توپ پارچه با دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل سعی کنید پارچه مورد نیاز خود را یکجا خرید کنید تا دچار مشکل نشوید.

فروشگاه پارچه تترون در یاسوج - نساجی آنلاین

تترون در یاسوج، پارچه‌ای پرطرفدار

صنعت مد روزانه در حال تغییر است و هر انسانی سلیقه مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل برای پارچه‌ های ساده و بدون طرح تاریخ انقضایی تعریف نمی‌ شود. تترون در یاسوج هم به دلیل سادگی طرح و تنوع رنگ بالایی که دارد همواره طرفداران زیادی را دارد. قیمت مناسب و دوام آن در برابر شستشوی زیاد، لطافت و دیگر ویژگی‌های مثبت این پارچه باعث مصرف بالای تترون در یاسوج در موارد مختلف شده است و این پارچه را به یکی از پرفروش‌ ترین پارچه‌ ها تبدیل کرده‌است.

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد