پارچه تترون عرض 3 متر

پارچه تترون عرض 3 متر
نساجی آنلاین، بزرگترین مرکز فروش پارچه تترون عرض 3 متر
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

مرکز پخش پارچه تترون عرض 3 متر

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

عرضه پارچه تترون عرض 3 متر

پارچه تترون عرض سه متر یا پارچه تترون عرض 3 متر، موضوعی است که می خواهیم در نساجی آنلاین مرجع فروش عمده پارچه پیرامون آن با شما صحبت کنیم. بی شک برای بسیاری از شما عزیزانی که در این صفحه حضور دارید، این سوال پیش آمده که پارچه تترون عرض 3 متر از کجا بخریم و اکنون زمان آن رسیده که به این پرسش، پاسخ درستی بدهیم. مراجع و فروشگاه ها زیادی را برای خرید پارچه تترون عرض 3 متر انتخاب کرد اما باید دقت داشت که حتما سابقه کافی و تخصص لازم را داشته باشند. در غیر این صورت بهتر است به یک مغازه یا پایگاه فروش اینترنتی پارچه دیگر مراجعه کنید. خوشبختانه باید اعلام کنیم که نساجی آنلاین، چندین سال است که در عرصه پخش پارچه فعالیت دارید و یکی از زیر شاخه های مهمی که در آن فعالیت نموده، فروش پارچه تترون عرض 3 متر بوده است. از این رو شما می توانید برای دریافت قیمت پارچه تترون عرض 3 متر هم با این مجموعه صحبت کنید و از آخرین قیمت ها و تحولات پیرامون این مدل پارچه خاص مطلع شوید. سال ها قبل و پیش از آنکه تکنولوژی تا به این پیشرفت کند، این تنها فروشگاه ها فیزیکی بودند که دست به ارائه پارچه تترون عرض سه متر می کردند اما اکنون اوضاع تغییر کرده و بسیاری از فروشندگان به این نتیجه رسیده اند که می بایست افزون بر داشتن قابلیت فروش حضوری (یا فیزیکی)، یک شعبه مجازی (آنلاین) هم داشته باشند تا بتوانند به کمک آن، سراسر کشور را پوشش دهند و هر روز بر تعداد مشتریان خود اضافه کنند. این رخداد سبب پیدایش واژه ای تحت عنوان پارچه تترون عرض 3 متر ارزان شد. یعنی دیگر تنها چند مغازه دار محدود نبودند که کار ایشان پخش تترون عرض سه متر بود. آن ها در کنار خود عرضه کنندگانی را می دیدند که همان محصول را با قیمتی کاملا مناسب تر در اختیار متقاضیان قرار می داد. در نتیجه یک رقابت جدید بر سر خرید و فروش پارچه تترون عرض 3 متر به وجود آمد و تا به امروز نیز ادامه یافته است.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

در ادامه این نوشتار حتما به شما خواهیم گفت که پارچه تترون عرض 3 متر چیست و چه کاربردهایی دارد. البته روش کار ما بیشتر به این صورت است که موضوعات و تیترها مختلف را ریشه شناسی می کنیم و در نهایت به مقصود اصلی مقاله نیز می پردازیم. هدف از این کار نیز نشر اطلاعات درست در کنار کار عرضه پارچه تترون عرض 3 متر می باشد. قرار نیست فقط به فکر جیب خود باشیم و باید هوای یکدیگر را هم داشته باشیم. پس بدون هر گونه نگرانی، سوالات خود را همچون پارچه تترون عرض 3 متر چند متر است از ما بپرسید تا به آن ها پاسخی درست و دقیق بدهیم. یک نکته مهم که باید به آن دقت داشته باشید این است که ما فروش متری پارچه تترون عرض 3 متر را به هیچ عنوان انجام نمی دهیم. در نتیجه فقط پارچه تترون عرض 3 متر عمده در دسترس خواهد بود. اگر صاحب تولیدی پوشاک هستید و یا می خواهید در متراژهای بالا خیاطی کنید، ما گزینه بسیار خوبی برای خرید عمده پارچه تترون عرض 3 متر هستیم. بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کنار خدمات پس از فروش، مزیت هایی است که نساجی آنلاین دارد و در کمتر پایگاهی می توان این چنین خصیصه هایی را پیدا کرد. تقریبا در تمام اینترنت در مورد کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر صحبت شده است؛ ما نیز از این قاعده پیروی می کنیم و در این خصوص اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید با آگاهی کامل و چشمانی باز برای تولید البسه، پیراهن، مقنعه، چادر و غیره از پارچه های تترون عرض 3 متر ما بهره ببرید. به سبب تفاوت روش های سرچ و جست و جو، گاهی اوقات نیز از عبارت پارچه تترون عرض سه متر استفاده کرده ایم که چندان هم مسئله مهمی محسوب نمی شود. پس بهتر است زمان را از دست ندهیم و هر چه سریع تر به سراغ اصل مطلب برویم. توجه داشته باشید که ممکن است تولید پارچه تترون عرض 3 متر توسط برندهای مختلفی انجام شود. از شاخص ترین برندهای تولید کننده، سهند می باشد که ما نمایندگی انحصاری آن هستیم. همان طور که کمی قبل تر هم بدان اشاره کردیم، شما می توانید برای خرید و سفارش پارچه تترون عرض 3 متر هم به صورت حضوری اقدام کنید و هم به صورت تلفنی. شماره تماس اعلام شده در این صفحه، پاسخگوی شما خواهد بود.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

از پارچه تترون عرض 3 متر چه می دانیم

داشتن آگاهی پیش از انجام هر کاری از جمله خرید پارچه تترون عرض 3 متر از اوجب واجبات است. تصور اینکه بدون داشتن پیش زمینه به بازار پارچه بروید و سپس سراغ فروشگاه پارچه تترون عرض 3 متر را بگیرید، کمی دشوار و دور از انتظار است. اشتباه نشود؛ گاهی اوقات به سبب شرایطی که در آن قرار گرفته ایم، چاره ای جز انجام این کار نداریم. با این حال توصیه می شود حتی در زمانی که زمان کافی برای انجام بررسی دقیق و جزئی ماجرا را ندارید، حتی الامکان در مسیر با کمک موبایل خود، در وب عبارت پارچه تترون عرض سه متر را جست و جو کنید و مقداری در مورد آن مطالعه کنید. راهکار قابل انجام دیگر، برقراری تماس تلفنی با مراجعی مثل نساجی آنلاین است که در زمینه فروش پارچه تترون عرض 3 متر فعال هستند و می توانند در حد یک مکالمه مختصر، شما را مستفیض کنند. این حداقل پیشنهادی بود که می توانستیم به عنوان مرجع ارائه قیمت پارچه تترون عرض 3 متر به شما خوبان بدهیم. اکنون بیایید همان طور که در بخش مقدمه به شما وعده دادیم، کمی عمیق تر موضوع را بررسی کنیم و به صورت ریشه ای، پارچه تترون عرض 3 متر چیست را بررسی کنیم.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

به طور کلی پارچه مثل پارچه تترون عرض سه، لایه ‌ای نرمش‌پذیر است که از شبکه ‌ای از نخ‌ ها یا الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده ‌است. نوع نخ ‌ها یا الیاف و ساختار و نحوه قرارگیری آن‌ ها در کنار یکدیگر ساختمان پارچه تترون عرض 3 متر و خصوصیات فیزیکی آن را به‌ وجود می‌آورد. پارچه های تترون عرض 3 متر از روش‌های بافت تاری پودی، بافت حلقوی مثل کش ‌بافی یا قلاب بافی، روش های بی بافت، گره زدن تولید می‌ شوند. امروزه پارچه ‌ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دارای انواع بسیاری هستند. شناخت انواع گوناگون پارچه از نظر جنس و طرح های آن، از مهم‌ ترین لازمه ‌های طراحی و تولید لباس است. طراحان و تولیدکنندگان پوشاک باید به خوبی پارچه های گوناگون را بشناسند تا بتوانند نسبت به محصولی که خلق می ‌کنند، پارچه ‌ی مناسب را انتخاب کنند. اکثر قریب به اتفاق تولیدکنندگان پوشاک، گنجینه ای ارزشمند از اطلاعات مربوط به انواع پارچه ها را نزد خود دارند و هر مرتبه برحسب نیاز با رجوع به آن، پارچه مورد نظر خود را از مغازه داران تهیه می کنند. ایشان ممکن است فقط قصد سفارش پارچه تترون عرض 3 متر را نداشته باشند و بخواهند مجموعه از انواع منسوجات را خریداری کنند. ما در خدمت یکایک عزیزانی هستیم که مترصد تولید لباس هستند. چه آن هایی که سالیان سال است فعالیت می کنند و چه آن هایی که برای اولین بار می خواهند دست به این کار بزنند و با چرخ خیاطی، قیچی، نخ و سوزن و سایر لوازم مرتبط کار کنند. روی مشاوره بی دریغ ما حساب باز کنید. اکنون بیایید برای روشن تر شدن قضیه و شناخت هر چه بهتر پارچه تترون عرض 3 متر، بخشی از این نوشتار را به آموزش پارچه شناسی اختصاص دهیم. این دسته بندی بسیار کلی می باشد و از ذکر تمام جزئیات صرف نظر شده است. با این حال، قطع به یقین در شناخت دقیق پارچه تترون عرض 3 متر، کمک شایانی به شما خواهد کرد.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

پارچه های تترون عرض سه متر طبیعی:

 پارچه های تترون عرض 3 متر طبیعی پارچه‌ هایی هستند که انسان با بهره گیری از طبیعت و آنچه که طبیعت در اختیار او قرار داده است جهت بهره مندی خود از آن استفاده می‌کند. از پارچه های طبیعی می توان به پیله کرم ابریشم، دانه گیاهان و پوست حیوانات اشاره کرد. این نوع پارچه ها بهترین نوع انتخاب برای همه افراد می باشند. ویژگی های عمومی پارچه های طبیعی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. البته که در نگاه اول شاید مشخص نشود که پارچه تترون عرض 3 متری که در دستان شماست طبیعی است یا نه. این کار متخصصان است و ایشان باید موقع خرید این اطلاعات را به خریدار انتقال دهند.

ویژگی پارچه های تترون عرض سه متر طبیعی:

 نرم و بسیار با دوام می باشند و حساسیت ایجاد نمی کنند. بر اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید دچار تغیر رنگ نمی شوند. سازگاری بالایی با پوست انسان دارند. به سرعت چروک می شوند. ممکن است ویژگی ها بیشمار دیگری را بتوان برای پارچه تترون عرض 3 متر قائل شد، اما این موارد از اصلی ترین و مهم ترین پارامترهایی هستند که باید به آن ها توجه داشت.

پارچه تترون عرض سه متر - نساجی آنلاین

پارچه تترون عرض سه متر مصنوعی:

پارچه‌ تترون عرض سه متر مصنوعی از الیافی ساخته می ‌شود که یا کاملا از مواد غیرارگانیک و یا مواد ارگانیک مخلوط با مواد شیمیایی ساخته می ‌شوند. پارچه ‌های مصنوعی برای هدفی که ساخته می ‌شوند ویژگی ‌های زیادی دارند. برخی سبک و فوق العاده ظریف هستند و برخی دیگر جاذب رطوبت هستند و به سرعت خشک می‌ شوند. انواع اندکی از آن ها بسیار لوکس و مشابه پارچه‌ های طبیعی دیگر هستند و برخی بسیار مستحکم و ضخیم اند. به مثابه پارچه تترون عرض 3 متر طبیعی، مدل مصنوعی نیز ویژگی های مخصوص به خود را دارد که در همین بخش به برخی از آن ها اشاره کردیم. توضیحات تکمیلی در تیتر بعدی آورده شده است.

ویژگی پارچه های مصنوعی: در جملات قبل، به تعدادی از ویژگی های مثبت پارچه تترون عرض 3 متر مصنوعی اشاره کردیم. مواردی دیگری که باید از آن ها اطلاع داشته باشید، این آیتم ها هستند. بعضی از پارچه ها ممکن است حساسیت زا باشند. می توان برای انواع لباس از آن ها بهره برد. استحکام بالایی دارد و اینکه در برابر چین و چروک مقاومت بالایی دارند. پس زمانی که می خواهید خرید پارچه تترون عرض 3 متر را نهایی کنید، حتما این موارد را لحاظ کنید. همان طور که گفتیم، بهتر است برای سفارش دادن تنها به مراجع اصلی و متخصص مراجعه کنید تا دقیقا مطابق با نیازتان عملیات برش پارچه به وقوع پیوندد.

پارچه تترون عرض سه متر - نساجی آنلاین

منشا انواع پارچه تترون عرض سه متر:

پارچه تترون عرض 3 متر از کجا آمده. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که این پارچه پر کاربرد، دقیقا از کجا پدید می آید و ریشه آن به کجا باز می گردد. بد نیست برای اطلاعات عمومی هم که شده، از این قضیه سر در بیاورید. ما را تا انتهای این بخش همراهی کنید تا متوجه شوید هر بار که پارچه تترون عرض 3 متر خریداری می کنید، دقیقا سر و کله اش از کجا پیدا شده است و دست روی چه محصولی گذاشته اید.

پارچه ‌ها از جمله تترون عرض سه متر با توجه به منشا آن ‌ها به چهار دسته تقسیم می ‌شوند:

 پارچه هایی که منشا گیاهی دارند؛ مانند کتان، پنبه، کنف و غیره.

پارچه ‌هایی که سرچشمه ‌ی حیوانی دارند؛ مانند ابریشم، پشم، خز طبیعی و غیره.

پارچه ‌هایی با سرچشمه ی معدنی؛ مانند آزبست ( پنبه ی نسوز) و پارچه ‌های شیشه ‌ای.

پارچه ‌هایی که از سنتزهای شیمیایی به دست می ‌آیند؛ مانند نایلون، داکرون و ترگال.

پارچه های الیاف طبیعی؛ این پارچه ‌ها از الیاف گیاهی به وجود می ‌آیند که شامل این موارد می ‌شوند: الیاف میوه ‌ای دانه ‌ای مانند پنبه، الیاف ساقه ‌ای مانند کتان و کنف، الیاف برگی مانند سیسال، پارچه ‌های نخی پنبه‌ ای. پارچه ‌های نخ و پنبه بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. این پارچه ‌ها به پوست آسیب نمی ‌رسانند و حساسیت ایجاد نمی ‌کنند.

اکنون به خوبی می توانید تشخصی دهید که پارچه تترون عرض 3 متر متعلق به کدام دسته می باشد. با مطالعه دقیق و چندباره این قسمت، در آینده ای نه چندان دور، خواهید توانست سر منشا اکثر پارچه ها را تشخصی دهید. در نتیجه هر گاه که به بازار رفتید و سراغ فروشگاه پارچه تترون عرض 3 متر را گرفتید، سایر محصولات را هم شناسایی کنید و در صورت نیاز سفارش دهید. مجددا تاکید می کنیم که ما در کنار شما هستیم و از طریق شماره تماس اعلام شده در این صفحه، به تک تک سوالات شما خوبان در مورد نحوه سفارش تترون عرض سه متر پاسخ خواهیم داد.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

خرید مستقیم پارچه تترون عرض 3 متر

زمانی که قصد خرید پارچه تترون عرض 3 متر را داشته باشید، بهترین حالت این است که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهید. به طور حتم در این حالت بهترین قیمت نصیبتان خواهد شد. نساجی آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین مراکزی در زمینه تولید پارچه تترون عرض 3 متر فعالیت می کند، امکان خرید مستقیم این پارچه را برای تمام مشتریان خود فراهم آورده است. خرید مستقیم به این معناست که کالای مورد نظر دیگر دست به دست نمی شود و اصطلاحا دست دلالان از آن کوتاه می ماند. البته قضیه فقط دلالی نیست و گاهی اوقات از زمان تولید تا عرضه، پروسه های و فرآیندهای زیادی بر سر راه یک محصول قرار می گیرد. در نساجی آنلاین شما پارچه تترون عرض سه متر را دقیقا از درب کارخانه خریداری می کنید آن هم فقط با یک تماس تلفنی. کافی است میزان متراژ مورد نیاز خود را تعیین کنید و سپس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در اسرع وقت به خواسته شما که خرید مستقیم و بی واسطه پارچه تترون عرض 3 متر است، جامه عمل پوشانده خواهد شد. همان طور می دانید پارچه یکی از اختراعات اولیه بشر بوده که امروزه تنوع بسیار بالایی دارد و افراد زیادی از آن برای مصارف مختلف مورد استفاده می کنند. در نساجی آنلاین پارچه تترون عرض ۳ متر به صورت مستقیم ارائه داده می شود. این پارچه از الیاف ویسکوز و پلی استر تشکیل شده به همین خاطر کیفیت بالایی دارد. عرضه پارچه تترون عرض 3 متر به صورت مستقیم به همراه ارسال به سراسر کشور، در این پایگاه انجام می شود. تقاضا می شود پیش از خرید، قیمت پارچه تترون عرض 3 متر را استعلام کنید تا ضمن داشتن قیمت روز، بتوانید بهای اعلام شده از سمت ما را با سایر فروشگاه ها و فروشنده ها مقایسه کنید. در نهایت و با انجام این کار خواهید توانست بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

پارچه تترون عرض سه متر - نساجی آنلاین

کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر

مهم ترین علت پرفروش بودن پارچه تترون عرض 3 متر، کاربردهای بیشمار آن می باشد. در نتیجه نگارش چنین تیتری یعنی کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر در هر سایت و سامانه ای کاملا قابل انتظار می باشد. واضح و مبرهن است که تا زمانی که یک محصول یا کالا فارغ از این که چه چیزی باشد، به خاطر کاربرد یا کاربردهایی که دارد مورد مدح و ستایش قرار می گیرد. در غیر این صورت خرید آن سود و حاصلی دربرنخواهد داشت و اصلا ممکن است از خط تولید خارج شود و دیگر نامی از آن برده نشود. به احتمال فراوان، قدیمی های حوزه ی تولید البسه و پوشاک، به خوبی با کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر آشنا باشند. این دلیلی نمی شود که بخواهیم از کنار آن به سادگی عبور کنیم. ممکن است شما با همه کاربردهای آن آشنا نباشید و یا حتی تا به حال به سراغ پارچه تترون عرض سه متر نرفته باشید. من حیث المجموع، این بخش، فرصت مناسبی است تا به صورت کامل، با کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر آشنا شوید و یکبار همیشه تفهیم شوید. همانطور که می دانید پارچه تترون از نظر مقاومت و کیفیت سطح قابل قبولی دارد و برای دوخت پوشاک کارایی بالایی دارد. می توان به جرات اعلام نمود که پارچه تترون پر مصرف ترین نوع پارچه (حداقل در ایران) به شمار می رود. طبق وعده داده شده در ادامه کاربرد پارچه تترون عرض ۳ متر را برایتان بازگو می کنیم. توجه داشته باشید که ما این کار را به دوحالت انجام داده ایم. یکبار به صورت کلی از کاربردهای پارچه تترون عرض 3 متر سخن گفته ایم و یکبار هم آن ها را از هم جدا کرده ایم تا اگر به دنبال کاربرد خاصی بودید، به سادگی آن را پیدا کنید. یکی از مهم ترین کاربردهای تترون عرض سه متر برای ملافه و استر تشک و لحاف است. چون در عرض ۳ متر می باشد بدون هیچ گونه برشی آن را می توانید بدوزید و در هتل ها و مسافر خانه ها به صورت یک دست استفاده نمایید. البته ما یک دسته جدا هم به اسم تترون ملحفه ای داریم که می توانید به صورت جداگانه مطالب مربوط به آن را مورد وارسی قرار دهید و در صورت تمایل، سفارش دهید. از دیگر کاربرد پارچه تترون برای دوخت پیراهن های مردانه می باشد. از آنجایی که تترون عرض 3 متر کیفیت بالایی دارد اصلا اتو نمی خواهد و مقاومت از خود نشان می دهد و می تواند مدت طولانی از آن استفاده کرد بدون اینکه تغییر رنگ دهد. عدم تغییر رنگ، یک ویژگی بسیار خاص و منحصر به فرد در میان خریداران می باشد که عموما آن را از فروشندگان طلب می کنند. پارچه تترون مناسب برای لباس کار و مانتو های مختلف نیز می باشد. افراد با توجه به نیاز می توانند آن را در طرح ها و نقش ها خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. همچنین این پارچه اصلا آب نمی اندازد و تغییر سایز نمی دهد. به کرات دیده ایم که مشتری ها، هنگام خرید تترون، با آسودگی خاطر عمل می کنند و از این بابت نگرانی به دل خود راه نمی دهند. این پارچه به خاطر اینکه گرماژ خوبی دارد در تمام فصول استفاده می شود و برای دوخت شلوار نیز به کار برده می شود و چون ۳ متر است می توانید از آن استفاده کرده و به راحتی بدوزید. بی دلیل نیست که می گویند پارچه تترون عرض 3 متر، پارچه ای برای تمام فصول سال است و اگر آن را نخرید، بعدا پشیمان خواهید شد.

خرید مستقیم پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

شرکت تولیدی پارچه تترون عرض 3 متر

از آنجایی که خیلی ها به دنبال تولیدی پارچه تترون عرض 3 متر هستند، تصمیم گرفتیم از طریق این صفحه، خود را به عنوان تولیدی بزرگ و معتبر به مخاطبان معرفی کنیم. شرکت تولیدی پارچه تترون عرض 3 متر، دارنده بهترین محصول ممکن را روانه بازارها کرده است و از آن جهت که این محصول ویژگی های به خصوصی دارد، آن را به روش های مختلف تجاری با قیمتی باورنکردنی به فروش می رساند. این پارچه باکیفیت و اعلا به از طریق شرکت پارچه تترون عرض 3 متر ارائه می شود و چون مستقیم از کارخانه به فروش می رسد، نیازمند پرداخت بهای کمتری می باشد. پارچه تترون عرض 3 متر کارایی بسیار بالایی دارد و بیشتر افراد از آن برای ملافه و لباس استفاده می کنند و به خاطر پر کاربرد بودن خریداران همیشگی زیادی دارد. تقریبا در تمام فصول سال، شاهد آن هستیم که افراد زیادی به شرکت تولیدی پارچه تترون عرض 3 متر مراجعه می کنند و پروسه سفارش گذاری را به سرانجام می رسانند. این شرکت تترون عرض سه متر را با کیفیت با الیاف مناسب و مقاومی را ارائه می دهد. خریداران می توانند به صورت اینترنتی این کالا را در اندازه مختلف تهیه کنند و درب منزل تحویل بگیرند و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند. کمتر کسی این روزها حوصله ترافیک های شهری و آلودگی هوا را دارد. ما این معضل را برای شما عزیزان حل و فصل کرده ایم.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

مصارف پارچه تترون عرض  3 متر

اکنون که با پارچه تترون عرض 3 متر به خوبی آشنا شده اید، بهتر است از مصارف آن نیز با خبر باشید. این بدان معناست که شما متوجه می شوید از تترون عرض سه متر، در چه مواردی استفاده می شود و پس از خرید آن در دوخت چه مدل لباس هایی استفاده می کنند. مصارف پارچه تترون عرض 3 متر بر کسی پوشیده نیست و بیشتر به سبب تاکید، می خواهیم چند جمله ای در باب آن، دست به قلم شویم. پارچه تترون عرض 3 متر که معمولا به عنوان پارچه نخی نیز شناخته شده از لطافت خوبی برخور است. تنوع رنگ و تنوع عرض از مشخصاتی است که باعث کاربرد این پارچه برای مصارف گوناگون می گردد. دوخت پیراهن، لباس فرم، روپوش پزشکی و پرستاری، لباس قنادی، ملحفه، روتختی، کالای خواب و غیره از مصارف عمده پارچه های تترون عرض 3 متر هستند. پارچه تترون سفید در میان سایر رنگ ها بیشترین کاربرد را دارد که برای دوخت البسه گوناگون انتخاب می گردد. حتی با اینکه مصارف تترون عرض 3 متر از پیش تعیین شده می باشند، بهتر است هنگام خرید، این موضوع را به اطلاع فروشنده برسانید تا نکات طلایی و کلیدی مربوطه را به سمع و استراق شما برساند. نساجی آنلاین برای تمامی مصارف پارچه تترون عرض 3 متر، متراژ مورد نیاز شما را تامین خواهد کرد و آن را در مقصد مورد نظرتان، به دستتان خواهد رساند.

پارچه تترون عرض سه متر - نساجی آنلاین

ویژگی های تترون عرض 3 متر

آنچه که باعث ازدیاد مصارف پارچه تترون عرض 3 متر شده را باید در ویژگی های آن جست و جو کنیم. ویژگی های یک محصول، مشخص می کنند که دقیقا با چه کالایی روبرو هستیم و انتظار چه رفتار و خواصی را باید داشته باشیم. این ویژگی ها هم می توانند مثبت باشند و هم منفی. در مورد پارچه تترون عرض سه متر باید بگوییم که ویژگی های مثبت بر ویژگی های منفی می چربد و به همین دلیل کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد روی این مدل پارچه عیب بگذارد. براق نبودن؛ براق بودن تترون، حاکی از آن است که درصد فلامنت یا در اصطلاح عام، درصد پلاستیک آن بالاتر از درصد نخ یعنی ویسکوز است. به صورت تقریبی، تترون خوب دارای شصت درصد ویسکوز و چهل درصد فلامنت است. در تترون نامرغوب، این درصدها برعکس و به همین دلیل براق تر هستند. تترون از پارچه های خنک و مخصوص فصل گرماست و ایجاد حساسیت نمی کند. به همین جهت در دوخت لباس نوزادان و پیراهن بیشترین کاربرد را دارد و موجب تعریق و حساسیت نمی شود. اگر بخواهیم موارد گفته شده را در یک جمله نسبتا کوتاه جمع بندی کنیم می بایست گفت که تترون لطافت، قیمت مناسب، سادگی و تنوع رنگی و لطافت خاصی دارد. در نتیجه همیشه در ردیف پرفروش ترین محصولات باید به دنبال آن گشت. ضمن اینکه این پارچه لطیف و خنک است و ضد حساسیت نیز می‌باشد اما مقاومت رنگ این پارچه در مقابل شستشوی مکرر را باید مهم ترین ویژگی آن قلمداد کرد. همان طور که اشاره شد، از دل این ویژگی ها، مصارف گوناگونی بیرون می آید که در پارت های مختلف این نوشتار با آن ها آشنا شدید.

وزن و گرماژ پارچه تترون عرض 3 متر

محاسبه و بررسی وزن و گرماژ، دو عبارت پر کاربرد در دنیای پارچه های هستند و فقط مختص به تترون عرض سه متر نمی باشند. لازم است بدانید که کلمات گرماژ و وزن هم معنی هستند. هر جا با اصطلاح گرماژ برخورد کردید، منظور همان وزن پارچه است. منظور از گرماژ پارچه، محاسبه وزن پارچه در ابعاد یک متر در عرض آن پارچه است. برای مثال زمانی که می گویند تترون با عرض ١۵٠ سانتی متر، ١٧٠ گرم است، یعنی اگر یک متر از طول پارچه را وزن کنیم، ترازو عدد ١٧٠ گرم را نشان خواهد داد. تمام پارچه های تولیدی، گرماژ مخصوص خود را دارند و از این حیث، تفاوت هایی را با یکدیگر دارند. همچنین فروشندگان به سادگی هر چه تمام تر، این عدد را به شما اعلام خواهند کرد و یافتن پاسخ آن، کار چندان مشقت باری نمی باشد؛ نه برای خریدار و نه برای فروشنده. خوبی پایگاه های اینترنتی و آنلاین فروش پارچه تترون عرض 3 متر این است که اکثر آن ها از طریق یک جدول موسوم به جدول مشخصات، این قبیل داده ها را در آن منتشر خواهند کرد و مخاطب را به سرعت آگاه می سازند.

خرید پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

مشخصات پارچه تترون عرض 3 متر

اگر جزو معدود افرادی هستید که هنوز در خرید پارچه تترون عرض سه متر شک دارید، بهتر است مشخصات آن را بررسی کنید. به احتمال فراوان زمانی که از مشخصات پارچه تترون عرض 3 متر با خبر شوید، بیشتر از قبل نسبت به خرید آن ترغیب می شوید. به کار بردن تیترهای مختلف در وصف پارچه تترون عرض 3 متر، برای جلب نمودن حواس و دقت شما مخاطبان گرامی است. کما اینکه در بخش های قبلی نیز به مطالبی مشابه آنچه که می خواهیم در اینجا بیان کنیم اشاره شده بود؛ منتهای مراتب، شاخک های هر کاربری، نسبت به نوع خاصی از لحن و ادبیات به کار رفته در متن، تیز خواهد شد. بنابراین سعی شده به صورت همه جانبه به این مسئله پرداخته شود و با همه نوع لفظی، نکات مربوط به پارچه تترون عرض 3 متر بیان شود. همان طور که می دانید تترون را از الیاف پلی‌استر ویسکوز تهیه می‌کنند. این پارچه را در اندازه‌ ها و با عرض ‌های مختلفی می ‌برند. عرض‌ های مختلف این پارچه 90،150 و 180 سانتی‌ متر است و طول معمول آن دو یا سه متر است. همچنین میزان گرماژ آن ها بین وزن 150 تا 190 می ‌باشد. به‌صورت استاندارد طاقه‌های پارچه‌ای عرض 40 متر را دارند. انواع مختلفی از پارچه ‌ها بعد از بافته شدن به سالن ‌های رنگرزی فرستاده می‌شوند و هرکدام از آن ها به روش ‌های مختلف تکمیل می ‌شوند و طاقه ‌های آن را می پیچند. از نظر رنگ ‌بندی این پارچه بیشتر از 150 رنگ متفاوت را در برمی‌گیرد اما کارخانه ‌های مشهور و برند از 40 تا 90 رنگ مختلف را برای رنگ رزی این پارچه استفاده می ‌کنند. بنابراین دست خریدار برای تهیه ی انواع پارچه تترون عرض 3 متر باز خواهد بود و می تواند بسته به زمینه ای که قصد بهره بردن از تترون عرض سه متر را دارد، مدل مخصوص به کارش را تهیه کند. نساجی آنلاین با سابقه ای طولانی در امر فروش پارچه تترون عرض 3 متر، شما را در تمامی مراحل سفارش این محصول یاری خواهد کرد. حال بهتر است به چند مورد از مشخصات کاربردی پارچه تترون عرض 3 متر، به صورت تیتر وار اشاره کنیم.

پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

خاصیت ضد چروک بودن

تقریبا در دنیای نساجی، همه به دنبال پارچه ای هستند که از این خصلت یعنی ضد چروک بودن، بهره مند باشد. شاید اگر همان ابتدای متن به شما گفته شود که تترون عرض سه متر، تا حد زیادی ضد چروک است، چشم بسته و بدون فوت وقت، نسبت به خرید و سفارش آن، اقدام کنید. البته که بهتر است همواره سلسله مراتب در مقالات رعایت شود و پله به پله، خصلت ها و ویژگی ها مورد بررسی قرار گیرند. بنابراین یکی از ویژگی ‌های مثبت و قابل توجه تترون، مقاومت بالای آن در برابر سایش و چروک شدگی است. از آنجایی که از تترون برای دوخت فرم‌ های اداری نیز استفاده می‌ شود، این ویژگی می ‌تواند اهمیت بالایی در حفظ زیبایی و آراستگی کارکنان داشته باشد. همچنین به تن داشتن فرمی از جنس تترون برای ساعات طولانی در محیط کار موجب فرسایش آن نخواهد شد. به طور کلی می‌توان گفت تترون عمر بالایی دارد و برای کاربردهای روزمره انتخاب بسیار مناسبی است. به راستی که در دنیای پارچه ها، کمتر پارچه ای را با این وسعت ویژگی و کاربرد می توان پیدا کرد. بی دلیل نیست که در اکثر فروشگاه ها، تترون عرض 3 متر در رده ی پرفروش ترین ها قرار داد و کمتر پارچه ای را رقیب خود می بیند.

فروش پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

میزان آبرفت پارچه تترون

مسئله ی مهم دیگری که اکثر فروشنده های پارچه روی آن مانور می دهند و به نوعی آن را نقطه قوت کارشان تلقی می کنند، مسئله آبرفت است. هر چند تترون در رسته پارچه های با آبرفت نسبتا زیاد قرار می گیرد اما قرار نیست که این قضیه، مانع بزرگی بر سر راه خرید آن باشد. بر حسب تجربه مشخص گردیده که تترون مورد استفاده برای دوخت پوشاک، تا حد زیادی تحت تاثیر این ماجراست. هر چند این جریان، راهکار دارد و قرار نیست با علم به این مشکل، کیفیت محصولات تولید شده با تترون عرض 3 متر پایین آورده شود. اگر قصد دوخت لباس با پارچه تترون را دارید بهتر است پیش از اقدام به برش زدن آن را در آب سرد قرار دهید. پس از دوخت لباس نیز آن را همیشه با آب سرد بشویید تا از آب رفتن چندباره آن جلوگیری شود. البته لازم به ذکر است که تترون ملحفه‌ای کمتر از سایر انواع این پارچه آبرفت دارد. بنابراین با استفاده از این راهکار، خواهید توانست بر مشکل آبرفت تترون فائق آیید و خیال خود را از بابت البسه دوخته شده با آن، آسوده سازید.

پارچه تترون عرض سه متر - نساجی آنلاین

پارچه‌ ای مناسب برای کودکان

به طور حتم این ویژگی از پارچه تترون عرض سه متر، باعث خوشحالی بی حد و حصر خیل عظیمی از مادرها و پدران خواهد شد. والدین به صورت محسوسی بر روی سلامت فزندان تازه متولد شده و خردسال خود حساس هستند. اینجاست که می توان با استفاده از تترون، این مسئله را پوشش داد. به دلیل حساسیت ‌هایی که کودکان به خصوص در ماه‌ های ابتدایی زندگی خود دارند، انتخاب جنس مناسب برای لباس و وسایل آن ‌ها اهمیت زیادی دارد. تترون علاوه بر اینکه جنس نرم و لطیفی دارد دارای خاصیت ضد حساسیت نیز است. بنابراین این پارچه برای دوخت لباس نوزاد، روکش تخت و ملحفه او و حتی عروسک‌ هایی که کودک از آن استفاده می‌کند بسیار مناسب است و می‌ تواند نگرانی ‌های مادران را از بابت بروز حساسیت در پوست نوزادان کاهش دهد. البته توجه داشته باشید که ما در اینجا به صورت کلی در حال صحبت از پارچه تترون هستیم. تترون عرض 3 متر نوع خاصی از رسته تترون است و کاربردهای محدودتر و مشخصی دارد. پس اشتباه نشود که از همه مدل ها می توان برای یک مقصود استفاده کرد. هر چند لطافت و نرم بودن، یک ویژگی عمومی در میان تمامی مدل ها می باشد. در اینجا نیز مقاومت تترون در برابر شوینده ‌ها اهمیت خود را نشان می‌ دهد. زیرا ملزومات پارچ ه‌ای نوزاد باید به طور مرتب شستشو داده شوند. این جنس پارچه در برابر آب داغ و شوینده‌ ها مقاومت خوبی دارد و به سرعت کیفیت خود را از دست نمی دهد. در نتیجه قرار نیست به صورت مرتب در حال هزینه کردن برای تهیه البسه برای دلبندان خود باشید.

خرید پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

جمع بندی کیفیت پارچه تترون عرض 3 متر

کیفیت پارچه‌ ها از جمله تترون عرض 3 متر براساس تراکم بافت تار و پود و انواع جنس آن متفاوت خواهد بود و هرکدام از این پارچه ‌ها براساس جنسیتی که دارند مشخصات ویژه ی خود را خواهند داشت. در بخش قبلی به برخی از این موارد، اشاره کردیم و مهم ترین آن ها را برایتان برشمردیم.

فروشگاه پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

مرکز فروش پارچه تترون عرض 3 متر

در روزگار امروز، مراکز فروش پارچه تترون عرض 3 متر زیادی در سطح شهرها به چشم می خورند. همان طور که دیدید، کاربردهای بیشمار و ویژگی های مثبت زیادی که این پارچه دارد، آن را به یک محصول استتثنایی بدل نموده است. کمتر مغازه پارچه فروشی می توان پیدا کرد در زمینه فروش پارچه تترون عرض 3 متر فعال نباشد. توجه داشته باشید که این یک آمار کلی است و قطع به یقین هستند مغازه دارانی که قفسه های ایشان حتی یک مرتبه در سال هم رنگ تترون عرض سه متر را به خود نمی بیند و به جای آن منسوجات دیگری، طبقه های قفسه را پر کرده اند. با این تفاسیر پارچه تترون به قدری پر فروش است که با گذر در بازار شاهد فروشنده های مختلف این پارچه خواهید بود. قطعا برند تولید کننده این محصولات یکسان نیست و خرید عمده محصول برای مشتریان سخت خواهد شد. پارچه تترون سفید نیز همانند سایر منسوجات با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود. قطعا تشخیص کیفیت پارچه تترون نیاز به مهارت خواهد داشت و مشتریان در زمان خرید گمراه می شوند. بنابراین بهترین راه خرید عمده پارچه تترون از مرکز فروش معتبری مثل نساجی آنلاین است که اطلاعات دقیقی از جنس و کیفیت پارچه به شما ارائه دهد. ما با تجربه ای قریب به یک قرن در خدمت مشتریان عزیز از سراسر کشور خواهیم بود. تعهد ما در برابر کیفیت ارائه شده، زبان زد خواص و عام است و هر کس حتی یک مرتبه هم از ما خرید کرده باشد، به خوبی از این قضیه آگاه است. پس بهتر است به جای پرس و جو کردن و اتلاف وقت، همین حالا ما را به عنوان برترین و بزرگترین مرکز فروش پارچه تترون عرض 3 متر انتخاب کنید و زین پس سفارشات خود را به ما بسپارید. ما با آگاهی کامل از شرایط، مناسب ترین قیمت ممکن را به شما پیشنهاد خواهیم داد و در صورت موجود بودن پارچه در انبار، سفارش شما را وارد مرحله آماده سازی می کنیم.

پارچه تترون عرض 3 متر از کجا بخریم - نساجی آنلاین

نکات مهم جهت خرید عمده پارچه تترون عرض 3 متر

اکنون که در مورد بیشتر ابعاد پارچه تترون عرض 3 متر سخن به میان آورده ایم، بهتر است یک سری نکات طلایی و کمتر شنیده شده در باب خرید عمده تترون عرض 3 متر را به شما انتقال دهیم. این وظیفه یک فروشنده مسئولیت پذیر است. قرار نیست که برای فروش محصولات خود به هر دری بزنیم و حقوق مشتری را نادیده بگیریم. هنر در آن است که بتوانیم شما را به مشتری دائمی خود تبدیل کنیم و در تمامی بازه های زمانی، افتخار خدمت رسانی به شما را داشته باشیم. پیش از خرید عمده هرگونه پارچه تترون، مصرف مورد نظر را خوب بررسی کنید. با بررسی مصرف پارچه و تحلیل الگو، بهتر می توانید عرض پارچه تترون را صحیح انتخاب کنید و قطعا پرتی کمتری خواهید داشت. پارچه تترون سفید عرض سه متر معمولا برای تمامی مصارف بهترین انتخاب است و چیدمان انواع الگوها بر روی این پارچه بسیار آسان است. دوخت مقنعه، چادر جشن تکلیف، روپوش پزشکی و پرستاری، لباس قنادی و شیرینی پزی، ملحفه و روتختی از کاربرد های تترون عرض ۳ متر است. مجددا تاکید می کنیم که ممکن است شما کاربردی غیر از آنچه که در اینجا بیان شد نیاز داشته باشید که به آن اشاره نشده باشد. بنابراین بدون لحظه ای تعلل کافی است موبایل خود را بردارید و با یک تماس تلفنی ساده از کاربرد مورد نظر خود، اطمینان حاصل فرمایید. در این حالت، خرید عمده پارچه تترون عرض 3 متر بسیار شیرین و بی دردسر خواهد شد. نکته بعدی در زمان خرید عمده تترون عرض سه متر، زیر دست و لطافت پارچه است که حتما توجه کنید که هر جنسی قیمت متفاوتی هم دارد. این نکته تقریبا در مورد تمامی پارچه صدق می کند؛ یعنی ممکن است پارچه ها، اسامی یکسانی داشته باشند، اما از نظر درجه کیفی با هم متفاوت باشند. پس توجه به درجه کیفی هنگام خرید عمده پارچه تترون عرض 3 متر را از خاطر مبرید. تنوع برند های تولید کننده تترون بسیار زیاد است، بنابراین انتظار نداشته باشید که کیفیت همه آن ها یکسان باشد. در نتیجه در زمان خرید و فروش عمده پارچه تترون نرمی و لطافت پارچه را مورد بررسی قرار دهید که هر جنسی را مطابق با قیمت خود خریداری کنید. این مورد باز هم به صداقت و راستی فروشنده باز می گردد. او باید با رفتاری مسئولیت پذیرانه و البته از روی دلسوزی، شما را از کم و کیف کار با خبر کند و فقط به فکر سود و جیب خودش نباشد. این بهترین حالتی است که هنگام خرید پارچه تترون عرض 3 متر می توان متصور شد.

پارچه تترون عرض 3 متر فروشی - نساجی آنلاین

انواع پارچه تترون عرض 3 متر

حقیقت آن است که به کار بردن این تیتر چندان درست به نظر نمی رسد. در واقع ما با انواع پارچه تترون سر و کار داریم. تترون عرض سه متر، خود از انواع پارچه های تترون است و نمی توان به صورت خاص آن را از هم شکافت و زیر دسته از آن استخراج کرد. این تیتر با هدف پوشش همه جانبه این مقاله به رشته تحریر درآمده است و بیشتر برای آشنایی کامل و جامع شما با پارچه تترون به خصوص پارچه تترون عرض 3 متر می باشد. پس بیایید هر دسته را به صورت مجزا بررسی کنیم و از کاربردهای آن مطلع شویم. در انتهای این دسته بندی، از یکی از پارچه تترون های عرض 3 متر بسیار پرکاربرد پرده بر خواهیم داشت و راه روش خرید و سفارش آن را به شما خواهیم گفت.

پارچه تترون پیراهنى

تا به حال اصطلاح پارچه تترون پیراهنى را شنیده اید. شاید برایتان سوال است که این پارچه چه نوعى از تترون است؟ این پارچه بى شک پر مصرف و پر فروش ترین نوع است که داراى عرض ١۵٠ سانتى می باشد و در رنگ هاى گوناگون در دسترس است. براى دوخت پیراهن باید از تترون با گرماژ بالا مثلا ١٨٠ و ١٩٠ گرم استفاده کرد تا تراکم بافت پارچه از بدن نما بودن پارچه جلوگیری کند.

تترون مقنعه ای

برای دوخت هر البسه ای باید از پارچه ای با عرض خاصی استفاده کرد تا ضایعات پارچه به حداقل خود برسد. برای مثال با توجه به الگوی دوخت پیراهن مناسب ترین عرض همان عرض یک متر و نیم می باشد ولی برای مقنعه چه عرضی بهتر است؟! در تولید مقنعه از دیر باز تترون با عرض ٩٠ بهترین گزینه بود اما بدون تعارف به خاطر کوتاه تر شدن طول مقنعه در چند سال اخیر، دوزنده ها از عرض های ١۵٠ و ١٨٠ نیز برای تولید مقنعه های کوتاه تر استفاده می کنند.

تترون با عرض ٢ و ٣ متر

 این دو عرض از پارچه نیز با توجه به الگوی دوخت هایی مثل چادر، روپوش، البسه نوزاد و غیره کاربرد های خاص خود را دارند. در فصل جشن تکلیف مدارس برای دوخت چادر جشن تکلیف دختران اکثر تولیدی ها از پارچه تترون سه متری و عرض دو متر سفید رنگ بهره می برند. از پارچه تترون سه متری که به تترون ملافه ای شهرت پیدا کرده به عنوان ملحفه، رو مبلی و یا رو تختی استفاده های زیادی می شود.

پارچه تترون بیمارستانی

شاید بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگترین مجموعه مصرف کننده از این پارچه هستند. لباس فرم بیمار و روپوش های پزشکی و پرستاری اغلب از این پارچه می باشد که به همین دلیل این مراکز خرید های عمده و متراژ بالایی از ان را انجام می دهند.

اما در‌میان انواع تترون، پارچه تترون سفید عرض ۳ فروش بسیار زیادی دارند. آیا می دانید دلیل این امر چیست

پارچه تترون سفید

پارچه تترون سفید در عرض ۳ بیشترین مصرف را در میان عرض های دیگر این پارچه دارد. همانطور که گفته شد تترون سفید مصارف زیادی دارد و تولیدی های پوشاک برای خرید این پارچه به دنبال عرض ۳ متر آن می باشد. تترون عرض ۳ متر برای دوخت انواع البسه بسیار ایده آل است و برش این پارچه برای اکثر الگو ها مناسب است. برای مثال تولیدی های لباس مدارس برای دوخت انواع مقنعه سفید، پارچه تترون عرض ۳ خریداری می کنند. به این دلیل که این پارچه کمترین ضایعات و پرتی را خواهد داشت. بنابراین استفاده از تترون عرض ۳ برای دوزندگان صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

قیمت پارچه تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

سخن پایانی

این شاید پایان مقاله پارچه تترون عرض 3 متر باشد، اما پایان کار ما در زمینه نگارش مقالات و مطالب مفید و کاربردی نخواهد بود. ما همواره آماده فروش پارچه تترون عرض 3 متر هستیم و به تمامی عزیزانی که قصد خرید پارچه تترون عرض 3 متر را داشته باشند، مشاوره می دهیم. پارچه تترون همان پارچه پیراهنی ساده است که در بازار با همین نام شناخته می ‌شود. این پارچه از نخی بافته‌شده است 35/65 درصد آن از جنس پلی‌استر ویسکوز یا ویسکوز پنبه می‌باشد. در انواع مختلف تترون، درصدهای مختلفی از ترکیبات ایجاد کننده ی پارچه نیز وجود دارند که با توجه به نوع استفاده‌ای که مشتریان از پارچه ی خریده شده می ‌نمایند خصوصیات آن ها نیز فرق می ‌کند. شما می توانید برای سفارش تترون عرض سه متر در ساعت اداری با مجموعه تماس بگیرید و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که ما از طریق واتس اپ و تلگرام نیز پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

تترون عرض 3 متر - نساجی آنلاین

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد