با پارچه نخی چی بدوزیم؟

با پارچه نخی چی بدوزیم؟

با پارچه نخی چی بدوزیم

با پارچه نخی چی بدوزیم

پارچه نخی یکی از پارچه های خنک و عالی برای دوخت لباس های بهاری و تابستانه خنک است. لباس های نخی در تن بسیار راحت هستند و ویژگی های عالی این پارچه باعث شده که طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

خوشبختانه با پارچه نخی می توانید ایده های گوناگون و خاصی را اجرا کنید و از انواع لباس های نخی خود لذت ببرید. در ادامه با انواع مدل لباس های نخی که می توانید بدوزید همانند انواع دامن، تاپ، پیراهن های بلند و کوتاه و غیره آشنا می شویم.

دامن نخی؛ کاربردی و خنک

بسیاری از خانم ها پوشیدن دامن را به شلوار ترجیح می دهند. زیرا اگر بخواهیم از جنبه راحت بودن این دو را بررسی کنیم، دامن نسبت به شلوار بسیار راحت تر است. همچنین دامن های لطیف همچون دامن نخی که تنفس پذیر هستند، احساس بسیار سبکی و خوبی را برای افراد به ارمغان می آورند. 

بر اساس سلیقه و کاربردی که مد نظرتان است می توانید دامن بلند یا کوتاه با پارچه نخی بدوزید. اگر تمایل به دوخت یک دامن خانگی راحت و بسیار خنک را دارید که با یک تاپ یا تیشرت آن را ست کنید، دوخت دامن های کوتاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

اما اگر دوست دارید در مهمانی ها یک دامن بلند و در عین حال خنک داشته باشید، دوخت دامن های نخی بلند انتخاب مناسبی است. در این استایل ها می توانید دامن خود را با یک پیراهن یا شومیز بلند ست کنید و یک تیپ منحصر به فرد خاص داشته باشید.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

مسافرتی دل انگیز با پیراهن نخی بلند ساحلی

یکی از پرطرفدارترین لباس های نخی، پیراهن های ساحلی هستند. یکی از ترندهای محبوب بهاره و تابستانه، پیراهن های نخی ساحلی هستند. این پیراهن ها معمولا به صورت بلند دوخته می شوند. پارچه های نخی با انواع طرح های گل دار دخترانه و زنانه، طرح های هندسی زیبا و انواع طرح های انتزاعی جذاب مناسب برای دوخت انواع پیراهن های ساحلی هستند. 

این پیراهن ها به دلیل راحت بودن و حس خنک بودنی که دارند، برای مسافرت بسیار عالی هستند. در دوخت لباس های ساحلی در قسمت کمر پیراهن، یک کمربند ظریف قرار می گیرد. همچنین می توانید برش های مدل داری در قسمت آستین پیراهن ایجاد کنید. همچنین اگر فکر می کنید که هوا خیلی گرم است و امکان عرق سوز شدن را دارید، بهتر است این لباس های ساحلی را جایگزین لباس های تنگ کنید.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

دوخت تاپ تابستانه با پارچه نخی

یکی دیگر از لباس هایی که شما را از گرمای تابستان نجات می دهد، تاپ های نخی تابستانه هستند. دوخت این تاپ ها ایده ای عالی هستند که می تواند روزهای گرم سال را برای شما لذت بخش کند. دوخت انواع تاپ های آستین حلقه ای، دو بنده، پشت گردنی و غیره را می توانید اجرا کنید.

همچنین این تاپ های زیبا را می توانید با شلوارک نخی هم طرح آن ست کنید و یک ست تابستانه جذاب داشته باشید. ست تاپ و دامن هم ایده ای خاص و عالی می شود که ظاهر شما را خاص تر می کند.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

شلوار تابستانی با پارچه نخی

شلوار و شلوارک هایی که از الیاف مصنوعی تشکیل شده اند و راحت نیستند، حس خوبی نیز به افراد نمی دهند. شلوارک های نخی تابستانی یک جایگزین عالی به جای این نوع شلوارک ها هستند. از این رو می توانید با پارچه نخی یک ست تاپ و شلوار تابستانه بدوزید.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

تیشرت راه راه نخی

یکی از خاص ترین و پر طرفدارترین طرح ها، طرح های راه راه هستند. طرح های راه راه عمودی را برای خانم های قد بلند توصیه نمی کنیم. در عوض این طرح ها برای افراد با قد کوتاه تر بسیار عالی هستند. در این استایل ایده دوخت تی شرت راه راه دخترانه و زنانه را در اختیارتان می گذاریم. از آنجایی که این تی شرت دارای طرح است دیگر لازم نیست طرح خاصی با گلدوزی روی آن ایجاد کنید یا خرج کار خاصی را به کار ببرید. آستین های این تیشرت تا روی بازو می آیند. می توانید یک حالت برگردان برای آستین ها ایجاد کنید و جلوه آن را زیباتر نمایید. یقه این تی شرت را به صورت یقه گرد بدوزید و از وسط به صورت هفتی آن را برش دهید. یک ایده خاص دیگر که توانید در طراحی این تی شرت پیاده کنید، ترکیب راه های عمودی و افقی در آن است. اگر به این تیشرت راه راه دقت کنید قسمت بالاتنه آن تا روی سینه دارای راه راه های افقی بوده سایر بخش های آن دارای راه راه عمودی است. این تی شرت زیبا را می توانید به رنگ صورتی یا طوسی بدوزید. اگر رنگ صورتی را انتخاب کردید می توانید آن را با یک شلوار طوسی کتان ست کنید. همچنین تیشرت طوسی با این سبک و سیاق نیز با یک شلوار سفید بسیار عالی جلوه می کند.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

ایده دوخت خاص ترین ست های تاپ و شلوارک با پارچه نخی

تاپ و شلوارک با پارچه نخی می توانند یکی از کاربردی ترین لباس های خانگی شما باشند. در این بخش چندین ایده دوخت و ست کردن تاپ و شلوار های نخی را پیش رویتان می گذاریم. ایده جذابی که در این استایل های کژوال می توانید پیاده کنید، ترکیب کردن طرح های ساده و طرح دار در کنار یکدیگر است. برای مثال تاپ ساده را با شلوارک طرح دار ست کنید. یکی از استایل های خاص و دخترانه، می تواند دوخت یک تاپ آبی باشد. یقه تاپ به صورت یقه گرد بوده و به صورت بدون آستین می باشد‌. این تاپ ساده است و در وسط آن یک طرح ظریف ایجاد شده است. این تاپ را می توانید با یک شلوارک طرح دار هم رنگ با آن، ست کنید. این ایده را می توانید با رنگ های دیگر هم اجرا کنید. برخی از رنگ ها نیز مکمل یکدیگر هستند. این نکته را در نظر بگیرید و در دوخت ست تاپ و شلوارک های زیبای خود، اعمال کنید. برای نمونه رنگ خردلی و سدری در کنار یکدیگر بسیار عالی می شوند. می توانید یک تاپ خردلی را با شلوارک طرح‌ دار سدری ست کنید. رنگ سفید نیز در کنار تمامی رنگ ها عالی می شود. ترکیب سفید و صورتی را در دوخت ست های زیبای خود فراموش نکنید.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

سخن آخر

پارچه نخی یکی از کاربردی ترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های خنک و تابستانی است. ایده دوخت انواع لباس های تابستانه را می توانید با این پارچه اجرا کنید. برای مثال دوخت انواع دامن های کوتاه و بلند با این پارچه بسیار عالی و خاص می شوند.

همچنین می توانید انواع تی شرت های بلند و کوتاه نخی را نیز بدوزید. تاپ های بدون آستین یا دور گردنی، پیراهن های ساحلی و انواع پیراهن های بلند و کوتاه نیز با این پیراهن بسیار خاص و زیبا هستند. در دوخت لباس های نخی بدون طرح، می توانید ایده های مختلفی را اجرا کنید تا ظاهری جذاب داشته باشند. برای مثال گلدوزی روی این لباس ها یک ایده خلاقانه است.

در دوخت لباس های طرح دار با پارچه نخی مانند لباس های نخی راه راه یا گل دار، دیگر نیازی به طراحی های خاص ندارید. چرا که این پارچه ها، دارای طرح هستند و بدون هیچ مدل خاصی نیز زیبا خواهند بود.

با پارچه نخی چی بدوزیم - نساجی آنلاین

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد