پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان
بزرگترین مرکز فروش پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

نکات کلیدی پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان فروش عمده پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

مشخصات پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان و یونیفرم چیست

هر مجموعه ای برای پرسنل، کارکنان و یا طرفداران خود به دلایل مختلفی اقدام به تهیه لباس متحد الشکل می کند که نیاز به تامین پارچه خاص خود دارد، چیزی مثل لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان اداره برق. نحوه دوخت، نوع پارچه، وزن پارچه، رنگ پارچه همه و همه باید به صورت دقیق طبق اصولی کارشناسی شود.

چه مجموعه هایی به لباس کار در بندرعباس و هرمزگان نیاز دارند

این مجموعه ها می تواند شامل ارتش یک کشور، اداره، موسسات، حزب ها، باشگاه های ورزشی، طرفداران یک حزب یا جریان فکری، کارخانجات و آتش نشانان باشد. مجموعه های پزشکی درمانی، واحد های صنعتی، معدن ها، شرکت های خصوصی و دولتی، دانش آموزان مراکز آموزشی و مدارس، رستوران ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ و غیره نیز از دسته این مجموعه ها می باشند.

اهمیت لباس یونیفرم در بندرعباس و هرمزگان یا لباس کار در بندرعباس و هرمزگان برای یک سازمان یا نهاد

به صورت تیتر وار می توان به دلایلی همچون الزامات قانون، تمایز پرسنل از یکدیگر، رعایت مسائل بهداشتی، حفظ سلامت کارکنان و کارگران با پوشش خاص، نظم، اصول مدیریتی، کنترل و ایجاد نظم و انضباط، تشخیص پرسنل هر رده، شناسایی تخصص افراد و دیگر مسایل  اشاره کرد. جدا از این موارد لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان برای هر مجموعه یا دسته ای می تواند با مزایایی همچون کاربرد تبلیغاتی و نمایشی، ایجاد پرستیژ کاری، بالا بردن اعتبار آن نهاد و ایجاد حس احساس مسئولیت در افراد همراه باشد. البسه پرسنلی که به عنوان یونیفرم در عامه شناخته می شوند باید متناسب با اهداف سازمان، اقلیم محیطی و آب و هوا، محیط کار، در نظر گرفتن مسائل امنیتی و سلامتی، خطرات احتمالی در فضای کار و حفظ شخصیت کاری تهیه شود.

برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان و یونیفرم در بندرعباس و هرمزگان چه پارچه ای مناسب است

سفارش تهیه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان یا یونیفرم در بندرعباس و هرمزگان معمولا به تولیدی های پوشاک و سری دوزی ها داده می شود. اما چه نوع پارچه با چه رنگی بیشتر مناسب دوخت البسه پرسنلی است؟ مشخص است که پارچه لباسکار در بندرعباس و هرمزگان مناسب با محیط معدن با پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان یک فروشگاه باید تفاوت هایی داشته باشد.

روانشناسی رنگ پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

رنگ لباس یونیفرم در بندرعباس و هرمزگان بسیار حائز اهمیت است که باید با توجه به موارد ذکر شده، رنگ لوگو و برند مجموعه، سرد یا گرم بودن محیط و حتی جنسیت و رده های شغلی انتخاب شود. بهتر است دقیق تر به هر کدام از پارچه های مورد مصرف یونیفرمی بپردازیم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

پارچه ترگال ساده برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه ترگال ساده با وزن تقریبی ٢۴٠ گرم و عرض ١۵٠ سانتی متر بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان مدارس و مهد کودک ها، یونیفرم اداری، لباس پرسنلی شرکت ها، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک است.کالیته این پارچه به همراه نمونه مشابه خود پارچه کج راه بیش از صد رنگ را شامل می شود که هر مجموعه ای می تواند با توجه به سلایق و معیار های ذکر شده رنگ مورد نظر خود را از این پارچه ارزان انتخاب کند. در قیمت گذاری پارچه های ترگال و کجراه، رنگ پارچه به علت نرخ مواد اولیه رنگرزی یکی از ملاک های مهم است بدین صورت که رنگ های روشن و متوسط قیمتی ارزان تر نسبت به رنگ های سیر دارند.

پارچه کجراه پلی استر ویسکوز برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه ترگال کجراه لباسکار در بندرعباس و هرمزگان آنقدر پر مصرف است که به پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگانی شهرت دارد. پارچه کج راه با این الیاف، گرماژی معادل ٢٨٠ گرم دارد و به خاطر ضخامت بیشتر مقاومت کششی بالاتری نسبت به ترگال ساده دارد. این پارچه نیز برای دانش آموزان مدارس منطقه های سرد، لباس کار در بندرعباس و هرمزگان کارکنانی که با جرقه سر و کار ندارند، البسه کارگران در محیط های بدون خطر، مانتو پرسنل خانم، شلوار کارمندان، پرسنل آشپز خانه ها، مراکز بزرگ خرید و غیره بسیار پر مصرف است. قیمت این پارچه نسبت به پارچه ترگال هم رنگ خود کمی بالاتر است اما بدون شک مقرون به صرفه ترین پارچه در دوخت لباسکار در بندرعباس و هرمزگان یک تیکه و دو تیکه می باشد. موقع خرید عمده خود از نمایندگی فروش پارچه درباره رنگ ثابت بودن پارچه در شستشو سوال فرمایید. پارچه ترگال ساده و کجراه به صورت چاپی نیز موجود می باشد که بعنوان مثال برای لباس های نظامی با چاپ طرح پلنگی یا چاپ خال خالی و ستاره برای فرم مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است دو پارچه بالا به عنوان خرجکار لباس نیز مصرف ویژه ای دارند.

پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان و کجراه ٣٠ – ٧٠

پارچه کجراه پنبه ای سی هفتاد، دو نوع دارد که هر دو به عنوان ٧٠ – ٣٠ شناخته می شوند. پارچه کجراه ٣٠ در صد پنبه و ٧٠ درصد پلی استر، پارچه کجراه ٧٠ درصد پنبه و ٣٠ درصد پلی استر. این نکته را در خرید حتما توجه فرمایید و مراقب رازهایی که تولیدی و فروشندگان پارچه به شما نمی گویند باشید. بعضی کارخانجات این پارچه را با درصد ٨٠ – ٢٠ یعنی ٨٠ درصد پنبه و ٢٠ درصد پلی استر نیز تولید می کنند. توجه فرمایید که گرماژ این نوع از پارچه به صورت میانگین بین ٣٠٠ تا ۴٨٠ گرم می باشد و در خرید با توجه به سفارش سازمان مورد نظر اقدام به تهیه پارچه کنید. پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان هم می تواند خالص الیاف طبیعی باشد یا خالص الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو. اگر درباره مزایای الیاف طبیعی به خصوص پنبه بدانید مشخص است که هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. همانطور که می دانید درصد پنبه هرچه بالاتر باشد تبادل حرارتی بدن با فضای محیط بهتر صورت می گیرد و به طبع آن انسان تعرق کمتری می کند. پارچه کجراه پنبه ای بسیار در دفع پرتاب جرقه به لباس عکس العمل خوبی دارد و در صورتی که جرقه به لباس کارگر پرتاب شود به علت وجود پنبه از سوراخ شدن آن جلوگیری می کند. برای لباس کارکنانی که در محیط های گرم به خصوص مناطق جنوبی فعالیت می کنند، مجموعه های نفتی، سایت های گازی، جوشکاری، پالایشگاه ها، سنگ بر ها و … بهتر است از پارچه کجراه پنبه ای استفاده شود.

پارچه کجراه ١٠٠ درصد پنبه برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

این نوع از پارچه (پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان) در بازار به پاکویی یا پاکوی نیز شناخته می شود و به اشتباه بعضی آن را پارچه نسوز معرفی می کنند. پارچه صد در صد پنبه برای مشاغل سخت و پر خطر یا برای لباس کار در محیط های بسیار گرم مناسب است. در کل در خرید پارچه های پنبه ای توجه فرمایید که پارچه آبرفت دارد یا آبرفت آن در فرآیند تولید گرفته شده است. در صورتی که پارچه آبرفت دارد باید متناسب با میزان آن، تقریبا ۵ سانتی متر الگو ها بزرگتر گرفته شود که لباس پس از شستشو برای فرد تنگ نشود.

پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان لی پنبه ای

پارچه های لی ساده یا پنبه ای بسیار محبوب معدن ها، ادارات برق و یا اداره گاز است. لی پنبه ای یک پارچه بسیار مقاوم در برابر پارگی یا خطرات احتمالی برای فرد است. در خرید پارچه لی پنبه ای درباره سنگ شور شدن یا نشدن آن اطلاع پیدا کنید.

پارچه پرشیا برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه پرشیا که به آن پارچه مکانیک نیز می گویند یک پارچه ضد چروک است که در شستشو نیز تغییر رنگ نخواهد داد. برای یونیفرم اداری کارمندانی که هر روز صبح فرصت اتو کشیدن ندارند بهتر است از پارچه پرشیا استفاده شود. این پارچه چون بدن نما نیست در اکثر موارد برای رعایت حجاب برای مانتو پرسنل خانم مورد دوخت قرار می گیرد.

انواع پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان فاستونی

فاستونی شیک ترین پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان یا لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان کارمندان دفتری شرکت ها، ادارات، شهرداری ها و بانک ها می باشد. در خرید پارچه فاستونی باید به درصد پشم توجه کرد. ارگان ها با توجه به قیمت برای کت و شلوار یونیفرم آقایان معمولا از پارچه های شبه فاستونی بدون درصد پشم بهره می برند. نرخ خرید و فروش پارچه فاستونی در انواع مختلف تفاوت چشمگیری دارد و همه وابسته به بودجه آن سازمان است.

پارچه تترون برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه تترون در ۵ عرض که هر کدام مناسب الگوی دوختی می باشد تهیه و تکمیل خواهد شد. این پارچه در انواع رنگ ها از مقنعه یونیفرم خانم های یک سازمان تا پیراهن کارمند های مرد مورد مصرف می باشد.

پارچه های پیراهنی برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه های چهارخانه و راه راه با سه نوع جنس پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه و  پنبه ای مورد مصرف پارچه اصلی یا خرج کار لباس های فرمی می باشد و معمولا تولیدی پوشاک برای لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان مدارس یا جشن های یک روزه از آن بهره می برد.

پارچه های تریکو برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه های تریکو در انواع مختلف نیز مناسب تی شرت کارگران فست فودی ها،  طرفداران یک تیم ورزشی،  لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان ورزشکاران یک باشگاه و … است. شورت ها و لباس های ورزشی و تیشرت های تبلیغاتی معمولا با پارچه تریکو دوخت می شود.

سایر پارچه های لباسکار بندرعباس و هرمزگان

در مواردی مثل آتش نشانی، کار با مواد شیمیایی، محیط هایی از کار که احتمال انفجار وجود دارد، افرادی که در معرض اشعه های خطرناک هستند و … پارچه های ضد اشعه، ضد اتش، ضد گرما و حتی ضد آب طبق فرآیند هایی تولید می شود که در اینجا مجالی به پرداختن آنها نیست.

تخصص در انتخاب و فروش پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

پارچه فروشی های خرده و عمده و از همه مهمتر تولیدی های پوشاک و لباس برای موفقیت در کسب و کار بهتر است درباره انتخاب پارچه برای لباس کار و یونیفرم از هوشیاری کافی برخوردار باشند. آنها حتی باید به مشتری ها و نهاد های طرف قرار داد خود مشاوره دهند. مدیران هر مجموعه نیز لازم است سلیقه های شخصی را کنار گذاشته و به صورت اصولی بر انتخاب پارچه و نوع دوخت و طرح لباس نظارت کافی داشته باشند. برای دانستن قیمت انواع پارچه لباس کار در بندرعباس و هرمزگان به فروشگاه روچی مراجعه کنید.

قیمت خرید پارچه برای لباس کار در بندرعباس و هرمزگان

برای هر اداره، مدرسه، ارگان و حتی خود تولیدی ها مهم است که با کمترین بودجه اقدام به تهیه پارچه برای لباس فرم در بندرعباس و هرمزگان کنند. مجموعه های خصوصی و دولتی بسیار برایشان مهم است که با کمترین هزینه بهترین پارچه و لباس کار را برای کارکنان و پرسنل خود تهیه کنند. این مهم انجام نمی گیرد مگر آنکه از کانال های مستقیم فروش و نمایندگی های معتبر خرید پارچه اقدام کنید تا علاوه بر خرید با قیمت کارخانه وظیفه ارسال را نیز بر عهده گیرند.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد