پارچه کجراه در ایلام

پارچه کجراه در ایلام
بزرگترین مرکز فروش پارچه کجراه در ایلام
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

فروش پارچه کجراه در ایلام

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

پارچه کجراه در ایلام و ویژگی های آن چیست

پارچه کجراه در ایلام کاربردهای فراوانی در صنعت نساجی و خیاطی دارد. این پارچه معمولا با سه جنی متفاوت قابل تولید و عرضه به بازار است. برای خرید آسان پارچه مورد نظرتان پیشنهاد می کنیم از طریق وبسایت های معتبر و به شکل آنلاین اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. اما در صورتی که می خواهید به صورت عمده پارچه خریداری کنید، بهتر است به کارخانه های نساجی مراجعه کنید و بدون واسطه محصول خود را خریداری کنید.

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

آشنایی با پارچه کجراه در ایلام

پارچه کجراه در ایلام، نمونه از پارچه های نام آشنا و شناخته شده در فروشگاه پارچه فروشی است. این نوع پاره برای مصارف مختلفی کاربرد دارد که خیاطان و افرادی که اندکی با خیاطی آشنایی دارند، می دانند که این پارچه برای دوخت چه البسه ای مناسب تر است. برای خرید پارچه کجراه در ایلام بهتر است مشخصات آن را به خوبی بدانید زیرا کارخانه های نساجی بسیاری هستند که از این نوع پارچه در تیراژهای بالا تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند. لذا دانستن مشخصات دقیق پارچه و قیمت پارچه می تواند به شما در خرید و استفاده آسان تر کمک کند. بسیاری از طراحان لباس و مزون ها، از این نوع پارچه برای دوخت انواع و اقسام پوشاک، از مانتو گرفته تا کت و شلوار مردانه استفاده می کنند. همانطور که از نام این پارچه مشخص است، خطوط کجی بر روی آن است که اساسا طرح اصلی پارچه را تشکیل می دهد و بر همین اساس نام گذاری شده است. به طور معمول مشتریان زمانی که نام پارچه کجراه در ایلام را می شنوند گمان می کنند که این پارچه تنها برای دوخت لباس های کار مناسب است. ولی این پارچه بسته به کیفیت و اصالت الیافی که در آن به کار رفته است می تواند مصارف مختلفی به جز لباس کار را نیز شامل شود.

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

انواع پارچه کجراه در ایلام

پارچه های کجراه در ایلام، خود انواع مختلفی دارند که به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود:

جنس فلامنت

جنس کتان

جنس ویسکوز

این سه دسته جنس پارچه کجراه در ایلام، بیشترین استفاده را در طراحی و دوخت البسه متنوع دارد. همانطور که می دانید جنس های فلامنت و ویسکوز علاوه بر پنبه از پلی استر و مواد شیمیایی با درصد متفاوت در آن استفاده می شود. این در حالی است که الیاف استفاده شده در پارچه کجراه در ایلام کتان از جنس پنبه است. هر یک از این موارد کاربردهای خاصی را در تولید و دوخت لباس ها دارد.

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

موارد استفاده پارچه کجراه در ایلام

پارچه کجراه در ایلام شباهت بسیاری با پارچه ترگال دارد. اما به خاطر داشته باشید که در پاره ترگال خطوط روی پاره کاملا افقی هستند و حالت مورب ندارند. دلیل این که بیشتر از پارچه کجراه در ایلام برای لباس های کار و یونیفرم های بیمارستانی و… استفاده می شود، خرید پارچه عمده ارزان است که عموما برای سری دوزی و تهیه لباس های فرم، این پارچه از نر قیمت و صرفه یکی از گزینه های انتخابی است.

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

قیمت پارچه کجراه در ایلام

اگر خیاط هستید و یا کارفرمای یک سازمان که می خواهد برای پرسنل خود لباس فرم تهیه کند، لازم است بدانید که خرید پارچه عمده می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته به خاطر داشته باشید که جنس پارچه، الیاف به کار رفته در آن و نوع بافت، مشخصات پارچه و… همگی در قیمت نهایی محصول می تواند موثر باشد. معمولا کارخانه های قیمت مناسب تری را به شما پیشنهاد می دهند و این به دلیل عدم وجود واسطه های بازار است. اما قیمت پارچه از شهری به شهر دیگر نیز می تواند متفاوت باشد. اگر پارچه ای از نوع کجراه در ایلام دارای بافت کتان و پنبه باشد، قیمت آن به مراتب نسبت به الیاف ویسکوز و فیلامنت بیشتر خواهد بود. بنابراین حتما به جنس پاره مورد نظرتان توجه کنید.

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

خرید اینترنتی پارچه کجراه در ایلام

برای خرید پارچه عمده ارزان مانند کجراه در ایلام، در گذشته می بایست حتما به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظر مراجعه و پس از انتخاب طرح و رنگ پارچه آن را خریداری می کردید. این روزها شیوه خرید پارچه حتی به صورت عمده، کمی تغییر کرده است و شما می توانید هر کجا که هستید، با استفاده از اینترنت و فضای مجازی با فروشنده در تماس باشید و پارچه مورد نظرتان مثل پارچه کجراه ایلام را با کمترین هزینه خریداری کنید. برای خرید پارچه کجراه در ایلام به صورت آنلاین، می توانید بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم با فروشنده اصلی ارتباط برقرار کنید و پس از دریافت استعلام از انواع پارچه های موجود و طرح و رنگ آن، به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. قیمت خرید آنلاین پارچه نیز با توجه به از میان برداشته شدن واسطه ها و به صورت عمده، بصرفه تر است.

شما عزیزان می‌توانید جهت سفارش انواع پارچه به صورت عمده با همکاران ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

پارچه کجراه در ایلام - نساجی آنلاین

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد