مرکز فروش پارچه لی در لرستان

مرکز فروش پارچه لی در لرستان
بزرگترین مرکز فروش پارچه لی در لرستان و خرم آباد
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

پارچه لی (جین) در لرستان - نساجی آنلاین

نساجی آنلاین، بزرگترین مرکز فروش پارچه لی (جین) در لرستان به صورت عمده

فروش پارچه لی (جین) در لرستان به صورت عمده

پارچه جین در لرستان که در بازار ایران با نام پارچه لی در لرستان نیز شناخته می شود، به آن دست از پارچه های زخیم و بافت داری گفته می شود که به صورت ۱۰۰ درصد کتان باشند. کاربرد پارچه لی این روزها بسیار گسترده تر از قبل شده و اکثریت ما پارچه جین را وارد زندگی  خود کرده ایم. از آنجا که شناخت ظاهری هر پارچه ای از ضرورات مورد نیاز هنگام خرید آن است، در ادامه قصد داریم به برخی از موارد اشاره کنیم. در هنگام خرید پارچه لی در لرستان دقت داشته باشید که ویژگی به خصوص آن شیارهای مورب شکلی است که به سادگی در پشت پارچه قابل بررسی و مشاهده است. در واقع این ویژگی نوع خاصی از بافت بوده که از الگوی مورب بهره برده. تنیدگی الیاف به نحوی است که ایجادگر طرح مورب است. نساجی آنلاین به عنوان یک مرکز فروش پارچه لی در لرستان (یا مرکز فروش پارچه جین در لرستان)، نکته ی دیگری را به اطلاع شما می رساند : همان طور که می دانید، سطح بیرونی (که بیشتر در معرض دید است) آبی رنگ و دیواره داخلی همواره سفید رنگ است. دلیل این مسئله به بافت نخ استفاده شده در ساختمان پارچه جین (لی) در لرستان بر می گردد. جذابیت این محصول شگفت انگیز به نکته ی اشاره شده باز می گردد. ویژگی منحصر به فرد دیگر پارچه های لی، استحکام بالای آن هاست. این عامل سبب شده تا تولیدکنندگان پوشاک، به سراغ خرید انواع پارچه لی در لرستان رفته و در دوخت مانتو، شلوار، پیراهن و ... از آن استفاده کنند. همچنین اگر به پارچه تترون عرض 3 متر عمده نیاز داشتید، حتما با ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

قیمت پارچه جین (قیمت پارچه لی)

همان طور که در بالا اشاره شد، پارچه ی جین در لرستان انواعی دارد. برای مثال می توان به : جین ۱۰۰ درصد در لرستان، جین خام در لرستان، جین Sanforized در لرستان (توسط فرآیند فشرده سازی، چروک شده)، جین رنگی در لرستان، جین کشی یا استرچ در لرستان، جین لبه دار در لرستان، جین سنگشور شده در لرستان، جین Poly در لرستان، جین Ecru (سفید رنگ) در لرستان، جین Bull در لرستان و جین Thermo در لرستان برخی از انواع پارچه جین در لرستان هستند. لذا برای دریافت قیمت پارچه لی در لرستان ابتدا باید نوع آن مشخص شود. سپس میزان متراژ مورد نیاز باید تعیین گردد. مسلما در متراژهای بالا، امکان دارد قیمت متفاوت باشد. از آنجا که نساجی آنلاین از معتبرترین مراکز فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور محسوب می شود، سعی دارد تا با عرضه پارچه لی ارزان در لرستان، رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن جلب نماید. برای داشتن بهترین انتخاب، با ما مشورت کنید.

خرید پارچه لی در لرستان

مسلما پس از دریافت قیمت عمده پارچه جین در لرستان از طریق فرم استعلام یا برقراری تماس تلفنی، عزم شما برای خرید پارچه جین در لرستان جذم خواهد شد؛ چرا که پارچه جین در لرستان را باید یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین پارچه هاى پوشاک امروز مردم دانست. تولید انواع پوشاک با پارچه لی در لرستان همواره سود خوبی را برای شخص تولید کننده به همراه داشته است. کابردهای بی شماری را می توان از این دست از منسوجات انتظار داشت. برای مثال در تولید انواع شلوار مردانه و زنانه، مانتو، پیراهن، شلوارک، کوله پشتی، دستکش و … می توان از لی در لرستان یا جین در لرستان استفاده کرد. پارچه های جین در لرستان جز لاینفک و جدا ناپذیر از دنیای مد و فشن هستند، پارچه هایی که هر روز بر تنوع و طرح های آن افزوده می شود و حتی افراد مسن نیز به پوشیدن انواع لباس ها با پارچه های جین در لرستان علاقه مند شده اند.

***

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده، طاقه ای و کیلویی پارچه در کشور می باشد. این مجموعه با نزدیک به یک قرن سابقه در عرصه تولید پارچه، تبدیل به منبعی قابل اتکا برای خرید پارچه با کیفیت شده است. بنابراین چنانچه نیاز دارید از قیمت عمده پارچه مطلع شوید، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. تمامی نکات و راهنمایی های لازم در مرکز فروش پارچه نساجی آنلاین در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید. باتوجه به پیشرفت روزافزون بستر مجازی، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سیستم فروش آنلاین پارچه، گستره خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهیم. بنابراین می توانیم از طریق فروش اینترنتی پارچه به سراسر ایران خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی نیاز شما خوبان باشیم.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد