پارچه مناسب لباس ورزشی

پارچه مناسب لباس ورزشی
بزرگترین مرکز فروش پارچه لباس ورزشی
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده پارچه لباس ورزشی

خرید پارچه لباس ورزشی به صورت عمده

همان طور که می دانید انتخاب و خرید پارچه لباس ورزشی مناسب زمانی حاصل می شود که از نظر دو جنبه کیفیت و جنس در شرایط خوب و مطلوبی قرار داشته باشد. انتخاب پارچه مناسب لباس ورزشی، به قدری مهم و تاثیرگذار است که می تواند روی عملکرد ورزشکار تاثیر سو یا مثبت بگذارد. از این رو به تولیدکنندگان محترم پیشنهاد می کنیم که قبل از تهیه و سفارش این نوع از پارچه ها، ابتدا در خصوص جنس و کیفیت آن تحقیقات لازم را انجام دهند و سپس اقدام به خرید کنند. نساجی آنلاین، یکی از بزرگترین مراجع فروش عمده پارچه لباس ورزشی در کشور می باشد و به طور حتم تمامی نکات لازم و مورد نیاز در این خصوص را به شما انتقال خواهد داد. شاید برای برخی از افراد، ورزش کردن، کار محسوب شود و به همین منظور برای دریافت قیمت پارچه لباس کار با ما در ارتباط باشید. هم چنین اگر به پارچه تترون عرض 3 متر نیاز داشتید، حتما روی ما حساب باز کنید.

ویژگی های پارچه لباس ورزشی

پارچه های مخصوص لباس ورزشی برای افراد پر جنب و جوش و با تحرک بالا طراحی می شود؛ لذا باید دارای المان های مثبتی باشد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.
۱- خشک و خنک ماندن در زمان های طولانی مدت
 ۲- قابلیت جذب عرق
۳- انتقال هوای گرم از داخل به خارج از لباس
۴- مقاومت در برابر پاره شدن بر اثر تنش های بین رقبا در مسابقه (مثل فوتبال)
۵- خاصیت کشسانی لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، به سادگی عرق را به خود جذب می کنند و جلوی عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

جنس پارچه لباس ورزشی

پارچه های مختلفی وجود دارند که به عنوان پارچه لباس ورزشی مردانه و پارچه لباس ورزشی زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین شما باید مطابق با محصول تولیدی و نیاز کار خود، نسبت به تهیه ی آن اقدام فرمایید. در این بین یکی از این نمونه پارچه ها، پارچه های کجراه هستند. دسته ی دیگر، پارچه های ترگال هستند. این دست از پارچه ها نیز، ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند. دسته ی پیشنهادی دیگر، پارچه های تریکو هستند. نساجی آنلاین تمام دسته های بیان شده را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می دارد. هم چنین از آنجا که می دانیم باید در خصوص خرید هر نوع محصولی، ابتدا باید با نکات ضروری آن آشنا شد، لذا آماده ی ارائه انواع مشاوره به شما عزیزان هستیم. پس بدون نگرانی کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و از کم و کیف کار و همین طور قیمت پارچه مناسب لباس ورزشی کسب آگاهی کنید.

انواع پارچه لباس ورزشی

  • پارچه اسپان : برای تولید لباس ورزشی از الیاف پروپیلن یا pp به لحاظ فاکتورھایی مانند ارزان بودن، رنگ و ضخامت به تدریج مورد استفاده بسیاری از تولید کنندگان پوشاک ورزشی قرار گرفته است. این نوع پارچه را میتوان در بافت ھا و ضخامت ھای مختلف مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از علت ھای پرطرفداری پارچه لباس ورزشی اسپان به نسبت سایر پارچه ھا، قیمت ارزان آن است که باعث می شود تولیدی ھای نوپا بتوانند ازین پارچه برای فروشمحصولات خود استفاده کنند. این پارچه برای انواع لباسھای ورزشی زیر می تواند استفاده شود. یکرو : سارافون مانند تاپ و تیشرت و انواع شلوارھای راحتی دورو : انواع شلوار و گرمکن دورس: انواع گرمکن ضخیم و پوشاک گرم کرکی پارچه اسپان برای تولید انواع لباس ھای ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • پارچه ملانژ : بھترین درصد ترکیبی این پارچه ۶۰ به ۴۰ به میزان ۶۰ درد نخ پنبه و ۴۰ درصد پلی استر خواھد بود. ھر چند درصدھای مختلف دیگری نیز مشاھده شده است که می تواند در نوع خود جالب و ابداعی باشد. پارچه ملانژ اکثرا برای لباس ورزشی با درصدھای مختلف استفاده می شود. پارچه ملانژ پارچه ترکیبی نا ھمگون از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی است و در میان پارچه ھای نسبتا ارزان قیمت دسته بندی می شود. پارچه ھای ملانژ دارای قیمت ھای متفاوتی به نسبت ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی می باشند. ھرچه مقدار الیاف طبیعی پارچه بیشتر باشد الیاف دارای کیفیت، جنسو لطافت بالاتری برخوردار خواھد بود. ھمچنین انواع پارچه ھای ملانژ با توجه به درصد نسبت الیاف طبیعی به مصنوعی دارای قیمت ھای متفاوتی میباشد. در نتیجه می توان گفت پارچه ھای ملانژی که به سمت پلاستیکی بودن متمایل ھستند از کیفیت پایین تری برخوردار ھستند. ھر چه الیاف مصنوعی بیشتری در آن استفاده شده باشد پارچه براق تر به نظر می رسد که این نوع پارچه در نوع خود جزء ارزانترین پارچه ھا به شمار می رود. اکثرا پارچه ملانژ را به رنگ طوسی می شناسند با درجه ھای خاص تیرگی و روشنی و نوع بافت آن که می تواند دارای کش بیشتری در ساختار خود باشد. کاربرد پارچه ملانژ بیشتر در لباسورزشی بوده که برای انواع تیشرت ورزشی، لباسورزشی، ست یا شلوار ورزشی مردانه و زنانه مورد استفاده قرار میگیرد.
  • پارچه فلامنت : پارچه فلامنت با الیاف مصنوعی ساخته می شود که می توان آن را جزءارزانترین پارچه ھا قلمداد کرد. بسیاری از تولید کنندگان به دلیل ارزان قیمت بودن و دوام بالا، ھمچنین براق بودن این نوع پارچه می توانند برای تولید انواع لباس ورزشی یا انواع لباسھای مجلسی ازین نوع پارچه استفاده کنند.

آشنایی با انواع البسه ورزشی

شورت ورزشی

شورت ورزشی باید‌ سبک باشد‌ و لایه های آن از جنسی باشد که رطوبت را از خود خارج کند (مانند پلی ‌پروپیلن) تا باعث سایش و عرق سوختگی نشود. همچنین کش شورت ورزشی باید از جنسی باشد که نه کمر را تحت فشار بگذارد و نه در حدی شل باشد که مانع تمرین کردن شود.

تاپ ورزشی

تاپ نوعی پوشاک محبوب بین لباس‌های ورزشی است. بهتر است تاپ‌ ورزشی که خریداری می کنید دارای کیفیت مناسب باشد تا بتواند مانع مرطوب ماندن بدن شود و دمای بدن را تنظیم کند.

پیراهن ورزشی

جنس پیراهن ورزشی باید طوری باشد که رطوبت را به خوبی جذب کند و سرریعا آن را خشک کند. همچنین پیراهن ورزشی باید در سایز مناسب تهیه شود و نه خیلی گشاد‌ باشد که مانع تمرین کردن شود و نه خیلی تنگ باشد که بدن ورزشکار را فشار دهد و مانع از تمرین وی شود.

جوراب ورزشی

جوراب ورزشی باید‌ از الیافی تهیه شود که مقاومت بالایی داشته باشد و در اثر شست ‌وشو از بین نرود. الیاف هایی مانند اسپند‌کس از پاها در برابر ضربه های احتمالی تا درصد بالایی محافظت می کند. الیاف های نانو نیزاز تعریق جلوگیری کرده، پاها را خشک نگه می‌د‌ارند‌ و باعث می شوند تا پاها بو نگیرند. اما جوراب هایی مانند الیاف پشم، باعث تعریق، سنگین شدن، بد بو شدن و ایجاد تاول و ساییدگی در پاها می شوند.

شلوار ورزشی

شلوار ورزشی انواع مختلفی دارد، اما اگر بخواهیم بطور خلاصه درباره آنها صحبت کنیم، می توان گفت که شلوار ورزشی جذب و تنگ برای تمرینات بد‌نیِ شد‌ید‌ مورد استفاده قرار می گیرد؛ ولی شلوارهای ورزشی گشاد و آزاد برای ورزش هایی مناسب است که نیاز به جست و خیز زیادی ندارد و بیشتر ساکن هستند. بهتر است که شلوار ورزشی کشی باشد‌ تا مانع جریان خون نشود و همچنین بتوانید به راحتی با آن به تمرین بپردازید.

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

..
بازخوردها
    استعلام
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد