فروش عمده پارچه در اردبیل

فروش عمده پارچه در اردبیل
بزرگترین مرکز فروش پارچه در اردبیل
برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09132296135 تماس حاصل فرمایید
فروش فقط به صورت عمده

نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده پارچه در اردبیل

پارچه عمده در اردبیل - نساجی آنلاین

دریافت مشاوره و قیمت | ۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵

مرکز فروش و پخش پارچه در اردبیل

با مبحث فروش عمده پارچه در اردبیل در خدمت شما مخطابان گرامی هستیم. نساجی آنلاین، مرجع فروش عمده پارچه در اردبیل می باشد. این مجموعه با هدف حمایت از تولید داخل، نسبت به عرضه محصولات خود در استان اردبیل نموده است. پس اگر قصد خرید عمده پارچه در اردبیل را دارید، همکاران ما در بخش فروش در خدمت شما هستند. زمینه اصلی فعالیت نساجی آنلاین پارچه عمده می باشد و به همین منظور تصمیم گرفته با شناسایی پتانسیل همه ی بازارهای ایران، نسبت به توزیع و پخش پارچه فعالیت کند. امروز افتخار می کنیم که نزدیک به یک صد سال سابق داریم؛ چیزی حدود یک قرن. این قضیه به خوبی عظمت کار را تبیین می نماید. به تمامی تولیدکنندگان فعال در استان اردبیل نوید می دهیم که می توانند از ما به صورت عمده پارچه خریداری کنند. در واقع نساجی آنلاین مرجع خرید عمده پارچه در اردبیل می باشد. لطفا دقت داشته باشید که فعالیت ما به صورت آنلاین و اینترنتی است و شعبه حضوری یا فیزیکی نداریم. این قضیه با مبحث فروش عمده پارچه در اردبیل منافاتی ندارد و شما می توانید به سادگی نزد ما سفارش گذاری کنید. هر آنچه که نیاز داشته باشید را برای شما تهیه می کنیم و در نهایت از طریق باربری به مقصد شما ارسال می کنیم. در این پایگاه شما می توانید انواع پارچه لباس کار، پارچه مانتو، پارچه ملحفه، پارچه فرم مدرسه، پارچه لباس و ... را برای خرید عمده پیدا کنید. سعی می کنیم در این مقاله به تمامی زمینه های کاری خود اشاره کنیم و تا جایی که بتوانیم راهنما و راهگشای شما باشیم. زین پس اگر کسی از شما پرسید که در اردبیل از کجا پارچه بخریم، شما می توانید ما را به ایشان پیشنهاد کنید. درون مغازه پارچه فروشی در اردبیل، طرح ها و رنگ های مختلفی به چشم می خورد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. شما می توانید انواع پارچه های تترون، ترگال، کجراه، فاستونی، کودری و ... را نزد ما بیابید. بعید است فروشگاه پارچه در اردبیل به وسعت ما پیدا شود. البته نباید از حضور پر رنگ اینترنت در این فیلد کاری غافل شد. اگر دسترسی به فضای مجازی محدود بود و یا کلا بستر اینترنت تا این حد جای کار نداشت، نمی شد به این سادگی ها به معرفی عمده فروشی پارچه در اردبیل پرداخت. خوشبختانه کادر حرفه ای و کاربلد نساجی آنلاین به خوبی با مزیت های فضای مجازی آشنا هستند و به همین دلیل به سراغ راه اندازی پارچه فروشی آنلاین رفته اند و از این طریق به معرفی خدمات و کالاهای خود پرداخته اند. برای نمونه یکی از خدمات ارزنده این شرکت، همین مبحث فروش عمده پارچه در اردبیل است. با کمک تیم محتوا، برآن شدیم تا خود را به صورت تمام و کمال به سایر مخاطبان بشناسانیم و به همه بگوییم که ما یک عمده فروشی پارچه در اردبیل هستیم. خواهشمندیم چنانچه نقطه نظری در این خصوص داشتید، حتما آن را با پشتیبانی نساجی آنلاین در میان بگذارید. خرید پارچه در اردبیل را با نساجی آنلاین تجربه کنید. هدف ما این است که بازار پارچه در اردبیل را به خوبی از هم بشکافیم و نگفته ها و رازهای آن را به اطلاع مشتریان عزیزمان برسانیم.

عمده فروشی پارچه در اردبیل سومین شهر بزرگ ایران، جایگاهی ویژه و خاص در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشورمان دارد. به همین جهت در سری معرفی عمده فروشان پارچه ایران، این بار به سراغ معرفی عمده فروشی پارچه در اردبیل رفته‌ایم تا با جنبه‌های مختلف گردشگری این سرزمین تاریخی بیشتر آشنا شویم. پس همراه‌مان شوید تا در کنار آشنایی با تاریخ عمده فروشی پارچه در اردبیل، در مورد حقایق جالبی که پیرامون این شهر وجود دارد بدانیم و اطلاعات ‌مان در مورد جاذبه‌های مختلف این شهر را افزایش دهیم. البته اگر بخواهید برای خرید از پارچه فروشی اردبیل برنامه بریزید و به اطلاعات بیشتری از آنچه در این مطلب گفته شده نیاز دارید، تنها کافی ست وارد صفحه راهنمای خرید از عمده فروشی پارچه در اردبیل شوید تا در کنار آشنایی با دیدنی ‌ها و تفریحات اردبیل در مورد اقامت در این شهر و تورها و گشت ‌های شهری آن نیز اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

بررسی تاریخچه عمده فروشی پارچه در اردبیل

در رابطه با تاریخچه عمده فروشی پارچه در اردبیل فرضیه‌های زیادی وجود دارد. نمونه ای از نام های پیشین این شهر شامل توری، تورز، تِبریز می شود. شخصی در تحقیقات خود عنوان کرده است که ریشه اسم شهر عمده فروشی پارچه در اردبیل به دوره ساسانیان یا حتی قبل‌تر، یعنی زمان حکومت اشکانیان باز می‌گردد. همچنین اشاره شده که اهالی بومی به عمده فروشی پارچه در اردبیل، توری میگفتند. این واژه به معنای چشمه یا رود گرم است. جرج کرزن نیز در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که عمده فروشی پارچه در اردبیل واژه‌ای آریایی و از کلمات تب به معنی گرم و ریز از مصدر ریختن استخراج شده است. او دلیل این نام‌گذاری را وجود چشمه‌های آب گرم در اطراف شهر عمده فروشی پارچه در اردبیل می‌داند.

خرید پارچه از بازار بزرگ اردبیل

از شواهد و قرائت این طور به دست آمده است که بازار بزرگ پارچه اردبیل با یک کیلومترمربع وسعت، بزرگ‌ترین بازار پارچه سرپوشیده دنیا است؛ بازار بزرگ پارچه اردبیل به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی در فهرست میراث یونسکو قرار گرفته است. در این بازار تعدادی کاروان‌سرا، مسجد و مدرسه با نمای آجری و گنبدهای زیبا ساخته شده که نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند و شما می توانید در آن جا خرید عمده پارچه در اردبیل را پیگیری کنید. بازار اردبیل در زمان جاده ابریشم از اهمیت تجاری بالایی برخوردار بوده و کسب‌وکار بازار در دوران حکومت صفویان رونق گرفت. بازار قدیمی پارچه اردبیل در سال 1193 هجری قمری بر اثر یک زلزله دلخراش دچار نابودی شد، ولی به دستور حاکم اردبیل (نجف‌قلی خان دنبلی) مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. موضوعی که جذابیت این بازار قدیمی را دوچندان کرده، خرید و فروش کسب ‌وکارهای سنتی مردم اردبیل است؛ فعالیت کسبه بازاریان سبب شده اصالت و هنر دیرینیه ساکنان اردبیل حفظ شود. در بازار بزرگ پارچه اردبیل انواع و اقسام منسوجات برای خرید عمده وجود دارد. برخی از کسبه نیز به فروش پارچه متری در اردبیل مشغول اند.

پس از آشنایی نسبی با شهر اردبیل و همین طور عمده فروشی پارچه در اردبیل، توجه شما را به برخی از آگهی های ثبت شده در خصوص فروشگاه پارچه در اردبیل جلب می کنیم.

پارچه سرا در اردبیل

فروشگاه پارچه

پارچه مبلی قائم مقدسی

پارچه سرا، خیاطی، خدمات پرده، پارچه فروشی، فروشگاه خرازی و کادویی

اردبیل، وزیر آباد، بلوار آدربایجان، بلوار آزادی

پارچه سرای گلچین

پارچه سرا، فروشگاه خرازی و کادویی، خیاطی، پارچه فروشی

اردبیل، لیل آباد، بلوار آزادی، بلوار آزادی، خیابان سعدی

فروشگاه رومبلی فاتح

پارچه سرا، فروشگاه خرازی و کادویی، خیاطی، پارچه فروشی

اردبیل، میلاد، بلوار آدربایجان، بلوار آزادی

پارچه مبلی کادیفه

پارچه سرا، خیاطی، خدمات پرده، پارچه فروشی، فروشگاه خرازی و کادویی

اردبیل، وزیر آباد، بلوار آدربایجان، بلوار آزادی

لاله سیاه

پارچه سرا، خیاطی، پارچه فروشی، فروشگاه خرازی و کادویی

اردبیل، مقصودیه، خیابان امام خمینی، خیابان تربیت

پارچه سرای جردن

پارچه سرا، فروشگاه خرازی و کادویی، خیاطی، پارچه فروشی

اردبیل، ششگلان، بلوار علامه طباطبایی

کالای خواب ترمه

پارچه سرا، پارچه فروشی

اردبیل، ائل گلی، بلوار باکری، خیابان باکری، کوی سهند

پارچه سراهای اردبیل عرضه کننده انواع پارچه های اسپرت و مجلسی هستند. آن ها عملیت فروش انواع پارچه و پرده های سلطنتی می باشند. همه سعی و تلاش عمده فروشی پارچه در اردبیل معطوف آن است که محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارایه کنیم. حمایت و خرید شما مشتریان عزیز از محصولات  این مجموعه ،موجب دلگرمی و تلاش مضاعف ما در جهت رضایتمندی مشتریان عزیز شده است.

پارچه ی کتان : پارچه ‌ای است که از الیاف ساقه‌ی کتان ساخته می‌شود. کتان گیاه علفی یکساله‌ و دارای برگ‌های سبز مات و ساقه‌ی متشکل از الیاف نرم و بلند است که از این الیاف نخ کتان به دست می‌آورند. پارچه ی کتان به عنوان پادشاه پارچه ها شناخته می‌شود. از کتان علاوه بر ساخت لباس در مبلمان منزل نیز استفاده می گردد.

اطلاعاتی در مورد پارچه فروشی در اردبیل

پشمی : به طور حتم بارز ترین و متداول ترین الیاف طبیعی استفاده شده در صنعت نساجی را می توان پشم نامید. با توجه به این که الیاف از چه حیوانی تهیه شده باشند، محصول به دست آمده منتسب به نام‌های مختلفی مانند مرینوس، لاما و کشمیر شناخته می‌شود. پارچه‌ های تهیه شده از پشم به دلیل ذخیره شدن هوا در بین الیاف، عایق حرارتی بوده و به علت خاصیت رطوبت پذیری و داشتن فضای خالی، عرق بدن را جذب و آن را به آرامی تبخیر می‌کنند. پارچه لایه‌ای نرمش‌پذیر است که از شبکه‌ای از نخ‌ها و یا الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده‌است؛ که نوع نخ‌ها و یا الیاف و ساختار و نحوه قرار گیری آنها در کنار یکدیگر ساختمان پارچه و خصوصیات فیزیکی آن را بوجود می‌آورد. پارچه را از روشهای بافت تاری-پودی، بافت حلقوی(کش‌بافی یا قلاب بافی)، روشهای بی بافت، گره زدن تولید می‌شود. پارچه‌ها از نظر مواد بکار رفته انواع گوناگون دارند از جمله پنبه‌ای (نخی)، پشمی، ابریشمی. غیره.

بار دیگر سری به آگهی های ثبت شده برای فروش عمده پارچه در اردبیل می زنیم.

پارچه لیدی

پارچه فروشی، فروشگاه خرازی و کادویی، خیاطی، پارچه فروشی

اردبیل، ششگلان، بلوار علامه طباطبایی

پارچه ضیافت

پارچه فروشی، فروشگاه خرازی و کادویی، خیاطی، پارچه فروشی اردبیل، مقصودیه، خیابان امام خمینی، خیابان تربیت

عمده فروش پارچه تدی ارزان دورو و تک رو

عمده فروش پارچه تدی ارزان دورو و تک رو تولید کننده انواع پارچه تدی شرپا و ببعی عمده فروش پارچه با بهترین کیفیت خرید عمده انواع پارچه تدی دورو و تک رو مستقیم از کارخانه مرکز پخش عمده انواع پارچه تدی و ببعی جهت تولید انواع لباس و آستر لباس جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

عمده فروش پارچه تدی ارزان دورو و تک رو کارخانه تولید پارچه تدی یورد فروش عمده پارچه مموری

فروش عمده پارچه مموری با کیفیت و مقاوم. برای خرید آنلاین پارچه شبرنگ و انواع پارچه های مموری از پیج ما دیدن کنید. فروش عمده پارچه های مقاوم و بادوام و ارسال به کلیه نقاط کشور. خرید آنلاین پارچه شبرنگ نقره ای عرض 140سانتیمتر با رفلکس و بازتاب نور بالا در فروشگاه شبرنگ و با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

فروش عمده پارچه مموری پارچه بیمارستانی به صورت عمده

فروش پارچه بیمارستانی فروش عمده پارچه تترون ساده و چاپدار بیمارستانی ، فروش عمده پارچه ضد آب ژاول اتاق عمل جهت مصارف یکبار مصرف بیمارستانی فروش پارچه بیمارستانی بصورت عمده و ارسال به سراسر کشور

چاپدار بیمارستانی پارچه سرای طاقه

آشنایی با عمده فروشی پارچه در اردبیل

عمده فروشی پارچه در اردبیل در منطقه‌ای کوهستانی و نیمه‌جلگه‌ای واقع شده و در اصل جلگه‌ای است که از سه طرف شمال، جنوب و شرق آن راکوهستان احاطه کرده و مانند چاله‌ای میان این کوه‌ها واقع شده است و غرب آن زمین‌های هموار دشت اردبیل و شوره‌زارهای تلقخه‌رود قرار گرفته است. این شهر از شمال و شمال غربی به شهرستان شبستر، از شمال شرقی به شهرستان اهر، از مشرق به شهرستان هریس و بستان آباد، از جنوب به شهرستان مراغه، و از جنوب غربی به شهرستان اسکو محدود می‌شود. عمده فروشی پارچه در اردبیل، مرکز شهرستان اردبیل است که مساحت آن معادل 244.53 کیلومتر مربع است. عمده فروشی پارچه در اردبیل در نیمکره شمالی کره زمین واقع شده است. جهت جغرافیایی اردبیل به مرکزیت ایران شمال غربی است. یعنی اردبیل در شمال غربی کشور ایران واقع شده است. عمده فروشی پارچه در اردبیل در 38 درجه، 3 دقیقه، 36.84 ثانیه شمالی، 46 درجه، 16 دقیقه، 52.104 ثانیه شرقی واقع شده است. همانطور که می‌دانید آخرین سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1395 صورت پذیرفته است. در نتایج سرشماری سال 1395 جمعیت عمده فروشی پارچه در اردبیل معادل 1،773،033 نفر است که شامل 897،157 مرد و 875،876 زن می شود. عمده فروشی پارچه در اردبیل از 3 بخش، 4 شهر، 7 دهستان، و 69 روستا تشکیل شده است.

آدرس فروشگاه پارچه در اردبیل کجاست

فروشگاه پارچه در اردبیل در شمال غربی کشور ایران قرار گرفته است. به همین خاطر فاصله زیادی با شهرهای مرکزی شرقی و جنوبی ایران دارد. نزدیکترین استان به فروشگاه پارچه در اردبیل، آذربایجان شرقی است. فاصله ارومیه تا فروشگاه پارچه در اردبیل 148 کیلومتر است که طی کردن این مسافت با ماشین حدود 2 ساعت و 10 دقیقه زمان می برد. فاصله فروشگاه پارچه در اردبیل تا تهران نیز 635 کیلومتر است. طی کردن مسیر تهران تا فروشگاه پارچه در اردبیل با ماشین حداقل 7 ساعت زمان می خواهد. بنابراین اگر زمان رسیدن به فروشگاه پارچه در اردبیل برای شما مهم است بهتر است به فکر بلیط هواپیما تهران فروشگاه پارچه در اردبیل باشید و بقیه گزینه ها را را برای مسیرهای کوتاه تر بگذارید. به طور کلی راه های دسترسی به فروشگاه پارچه در اردبیل متفاوت است بجز ماشین شخصی شما از بیشتر شهرهای ایران برای سفر به فروشگاه پارچه در اردبیل با گزینه های مختلفی روبرو هستید . گزینه اول بلیط هواپیما فروشگاه پارچه در اردبیل است که برای شهرهای جنوبی و شرقی و مرکزی که در فاصله دورتری نسبت به این شهر هستند گزینه مناسب تری است. گزینه دوم بلیط قطار فروشگاه پارچه در اردبیل است که با توجه به مبدا سفر شما قیمت های متفاوتی دارد و مدت زمان متفاوتی در راه هستید و اما گزینه آخر بلیط اتوبوس اردبیل است که برای شهرهای نزدیک به اردبیل و یا مسافرت اقتصادی گزینه مناسبی است.

چه پارچه ای برای آب و هوای اردبیل مناسب است

برای آشنایی هر چه بیشتر با فروشگاه پارچه در اردبیل باید بدانید که این مجموعه چه محصولاتی را ارائه می کند. به همین دلیل برآن شدیم تا اطلاعاتی در مورد هر فصل و پارچه های مورد نیاز آن مقطع زمانی به شما بدهیم. در منطقه ‌ای کوهستانی قرار دارد و آب و هوای آن سرد و خشک است. اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نیست و اقلیمی سرد و کم رطوبت دارد. حد متوسط بارندگی گزارش شده از این شهر در سال، 285 میلی‌متر است و عموما پاییز و زمستان‌هایی طولانی، سرد و پربارش دارد که شکل بارش در اغلب اوقات به صورت برف است.

پارچه بهاره در اردبیل: ماه اول این فصل در اردبیل هنوز حال و هوای زمستانی دارد و برخی مواقع با بارش برف همراه است. اما هوا از اردیبهشت ماه رو به گرمی و نشاط می‌رود. برای این ماه از سال عمدتا پارچه های سبک مناسب است.

پارچه تابستانه در اردبیل: تابستان‌های اردبیل آب و هوایی معتدل دارد و بهترین فصل برای سفر به این خطه تاریخی کشورمان به شمار می‌آید. صبح‌ها و غروب‌های خنک اردبیل، بهترین زمان برای گردش در شهر محسوب می‌شود. برای این ماه، عمدتا از پارچه های نخی باید بهره برد.

پارچه پاییزه در اردبیل: پاییز در اردبیل به ویژه در ماه پایانی، بسیار سرد است. بارش‌های گاه و بی‌گاه و طولانی مدت باران و برف، ارمغان پاییز برای این شهر است. فروشگاه پارچه در اردبیل باید پارچه های گرم و نسبتا ضخیم به شما پیشنهاد دهد.

پارچه زمستانه در اردبیل: زمستان‌ در اردبیل بسیار پر سوز و سرماست و با بارش های شدید و مداوم برف همراه می‌شود؛ هر چند این سال‌ها به واسطه خشکسالی، از میزان بارش برف سالیانه کم شده است. فقط پارچه های ضخیم و پشمی و سنگین را از فروشگاه پارچه در اردبیل طلب کنید.

درباره نساجی آنلاین

پارچه لباس کار باید در فضا های صنعتی و بهداشتی کاربردی و مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. پارچه عمده در مشهد با قیمت های مناسب تری نسبت به خرده فروشی ها ارائه می کند. فروش عمده پارچه در سیستان و بلوچستان تنوع محصولات بیشتری را برای شما خواهد داشت. فروش عمده پارچه در کرمان از خدماتی ست که سایت نساجی آنلاین ارائه می کند. عمده فروشی پارچه در کرمانشاه برای خریداران عمده بسیار مناسب است. فروش عمده پارچه در رشت و گیلان کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم دارد. پارچه لباس کار در اصفهان با توجه به استحکام آن دسته بندی می شود. پارچه لباس کار در تهران عمر طولانی مدتی دارد. پارچه مانتویی در تهران از تنوع و رنگ ها و طرح های مختلفی برخوردار خواهد بود. پارچه ترگال در اصفهان امروزه در لباس های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و تقاضای بالایی دارد. پارچه لباس کار در اراک در شرایط مختلف کاری دوام آورده و ایمنی و کارایی خوبی را از خود نشان می دهد.

..
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد